דוידי בן ציון
דוידי בן ציוןצילום: שחר כהן

דוידי בן ציון, סגן ראש המועצה האזורית שומרון ומתמודד ברשימת הבית היהודי, מקווה שהמפלגה תציג בעוד שבועיים וחצי רשימה מנצחת.

"אני חורש את השטח מהצפון לדרום ורואה בית יהודי חי ובועט. אנשים שמחים שהמפלגה מתקדמת. על אף הנטישה הבוגדנית לפני שבועיים של נפתלי בנט ואיילת שקד השטח פועל. לפעילים יש אש בעיניים וזה לא מובן מאליו", אומר בן ציון בראיון לערוץ 7.

לדבריו, הרשימה חייבת לכלול את כל הגוונים בציונות הדתית. "הבית היהודי היא לא רשימה של איש אחד אלא מפלגה דמוקרטית. אנחנו צריכים רשימה טובה וחזקה שמחברת בין כל גווני הציונות הדתית, לייטים ליברלים וחרד"לים, עיירות פיתוח וגרעינים תורניים. צריכים לחבר את כולם".

בן ציון מקווה שיהיו איחודים נוספים. "כרגע כל הפרסומים על קריאות לאיילת שקד הם תרחיש שלא יקרה, אם היא הייתה חוזרת, היינו מקבלים אותה בזרועות פתוחות. היא אישה ראויה ויכולה לתקן את הטעות, אבל לא נראה שזה הולך לקרות. אחרי הבחירות הפנימיות בשתי המפלגות, הבית היהודי והאיחוד הלאומי צריכות להתאחד ואז להכניס גוונים נוספים כמו אלי ישי, ואת כל מי שרואה את עצמו חלק בבית שלנו".

כסגן ראש המועצה האזורית שומרון הוא מתייחס לתאונות הקשות אתמול בבנימין, וטוען שאסור להפוך פיגוע לתאונת דרכים.

"תשתיות הכבישים ביו"ש הן מהגרועות במזה"ת. מדינת ישראל צריכה להבין שגם אנחנו חלק מהמדינה וכאזרחים שווי זכויות מגיעים לנו זכויות. יחד עם זאת תרבות הנהיגה של הערבים הם מהנפשעות ביותר, כל רכב מזגזג ונכנס לנתיב אחר וככה הם רוצחים על הכביש", מסביר בן ציון.

הוא מוסיף כי "חשוב לומר הפיגוע ליד עטרת זה פיגוע ולא תאונה. הנהגת ,אם לארבעה ,נרצחה על ידי אלה שזרקו אבנים לכביש וגרמו לה לסטות. המשטרה נמנעת מלהגדיר את הדברים כפיגוע אבל צריכים לקרוא לילד בשמו. יש נטייה של המשטרה לסגור תיקים ולטעון שזה לא לאומני. הנרטיב הקבוע של המשטרה זה לסגור את התיק אבל לא ניתן להם לבלבל אותנו", הוא מסכם.