פילינג לייזר - הסוף לכתמי השמש שלכם
פילינג לייזר - הסוף לכתמי השמש שלכםצילום: יח"צ

פילינג זוהי שיטה אשר מעודדת את קילוף השכבות החיצוניות של העור שלכם על מנת לעודד את יצירתם של שכבות עור חדשות אשר כמובן מצוידות בתאי עור חדשים ורעננים. טיפולי הפילינג השונים יסייעו לכם רבות להתגבר על כל בעיות ופגמי העור שלכם לרבות את כתמי השמש והפיגמנטציה על עורכם. חשוב לומר כי במידה ופגמי העור שלכם ממוקדמים בשכבות החיצוניות של העור בלבד, התגברות על פגמים אלה תהיה קלה ומהירה יותר אל במידה ופגמי העור שלכם עמוקים יותר כמו צלקות אחרי האקנה ועוד, תאלצו לבצע מספר גדול יותר של טיפולים על מנת להצליח להתגבר על פגמי העור העמוקים כראוי.

פילינג לייזר - ממוקד ומדויק מאוד!

באופן שונה מטיפולי צלוליטיס, כפי שציינו לעיל טיפולי פילינג מעודדים את השלתם של שכבות העור החיצונית שלכם. טיפולי פילינג אשר נעשים על ידי קרני הלייזר יוצרים פצעים תת עוריים אשר גורמים כמה ימים לאחר מכן לתחילת התקלפות של העור שלכם. ניתן לומר כי טיפולי פילינג לייזר מאוד מדויקים וחכמים כך שאין כל סיבה לבעיה בטיחותית במידה ואתם עוברים את הטיפולים במקום מספיק מקצועי. חשוב לומר כי קיימת חשיבות עליונה לשמירת העור שלנו מהשמש החמה על אף שאנו אוהבים את המראה השזוף שהיא מקנה לנו. כמובן שבימי החורף הקרים בהם השמש החמה שלנו מעט נעלמת לתקופה קצרה העור השזוף שלנו חוזר לצבעו המקורי והטבעי אט אט.

עשו זאת בחוכמה!

מה עוד יכול להיות שונה מהטיפול הנ"ל בהשוואה למשל לטיפולי נשירת שיער? אזורי העור אשר מצויים חשופים לשמש במהלך הקיץ לא יחזרו שוב לצבעם המקורי שהיה בעת לדתנו בשל העובדה כי עד שהצבע מתחיל לרדת, הקיץ חוזר, ימי השמש החמים שוב חוזרים להשחים את עורנו כך שאף פעם אין באמת הזדמנות לזמן ארוך ללא שמש בו העור שלנו יחזור לצבע המקורי האמיתי שלו. חשוב לומר כי כיום אנשים רבים אוהבים את העור השזוף ועל כן גם בימי החורף הקרים מקפידים לשמר את צבע העור אליו הם הגיעו בימי הקיץ החמים על ידי מכוני שיזוף רבים אשר פרוסים לכל אורך ורוחב הארץ. כמובן שטיפולים אלה אשר מקנים לכם מראה שזוף ירדו לטמיון לאחר טיפול של פילינג לייזר אשר יקלף את שכבת העור השזופה שלכם.

בא לכם לקרוא מאמרים נוספים, היכנסו ל https://www.dr-barak.co.il/