גדעון סער
גדעון סערצילום: מאיר ועקנין, פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, השתלח בגדעון סער לאחר שזה הבטיח לפעול להצלחת הליכוד בבחירות הקרובות.

השר לשעבר אמר לערוץ 20 "נעבוד קשה כדי שנתניהו יהיה ראש הממשלה", ויאיר נתניהו הגיב: "חרטה. שמאלני. אשתו שמאלנית קיצונית. זה עבד מעולה עם אולמרט ובוגי יעלון".

"בשנייה שיהיה בעמדת כוח יגיד ׳דברים שרואים מכאן לא רואים משם׳. אם האישה שמאלנית, בעלה בפנים שמאלני גם כן. לא סתם כל תקשורת השמאל בונה אותו ומעלימה דברים מעברו", הוסיף נתניהו הבן.

נציין כי רק בשבוע שעבר השתתף סער בכנס של פעילי הליכוד בגוש עציון, והביע תמיכה בהחלת הריבונות: "אני מאמין שאנו נמצאים בתקופה שבה יש לנו הזדמנות להחיל את הריבונות הישראלית על אזורי ההתיישבות היהודית ביו"ש ולהגיע לנורמליזציה של החיים היהודיים ביו"ש".

"זה צריך להיות היעד של הליכוד בקדנציה הבאה. אותו חוק שחל ברמת-גן צריך לחול בכפר עציון. חייבים להגיע לנורמליזציה של החיים כאן", ציין סער.

השר לשעבר הביע התנגדות להקמת מדינה פלסטינית. "אומרים לנו - תחליטו איך אתם רוצים להתאבד: בירייה בראש או בתלייה. דרך ראשונה - הקמת מדינה ערבית בלב ארץ ישראל ודרך השנייה – מדינה דו-לאומית. אנחנו לא צריכים להתאבד. שתי מדינות לשני עמים – זה לא פתרון אמיתי, זו ססמא. הדרג המדיני צריך להתוות כיוון חדש".

"עתיד הארץ הזו יוכרע על פי מי שישב בה. לכן השליטה שלנו על הגבולות חיונית כדי להבטיח את עתיד המדינה", סיכם סער.