הדס שטייף
הדס שטייףצילום: יוסי זליגר, פלאש 90

בית המשפט אישר למשטרה לעיין בטלפון של אפי נוה, לאחר שהמכשיר הועבר לידיה על ידי העיתונאית הדס שטייף. כך טוענת היום המשטרה בתגובה לפרסום אתמול ב"הארץ" לפיו החומרים שהביאו לפתיחה בחקירה נגד יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה, הושגו תוך פריצה למכשיר הטלפון שלו, לכאורה בניגוד לחוק.

"כל פעולות החקירה הרלבנטיות נעשו כדין, תוך איזון בין האינטרסים השונים הנוגעים לעניין", נכתב בהודעת המשטרה. "החקירה מתנהלת באישור הגורמים המוסמכים, עם ליווי של פרקליטות מחוז מרכז ופיקוח של פרקליט המדינה, ומחמת הזהירות גם עם בקרה של בית המשפט אשר נתבקש לאשר פעולות חקירה שונות והוא שאישר עיון בחומר רגיש תוך הטלת מגבלות שונות".

עוד נמסר כי "החקירה עוסקת אך ורק בבדיקת חשדות לעבירות פליליות על פי אותו מידע בקשר למינוי שופטים, ואיננה עוסקת בנושאים אחרים. בגלל רגישות החומר המשטרה והפרקליטות הגבילו עצמן בעיון בו".

שטייף עצמה צייצה בטוויטר היום "רק לכשיוסר איסור הפרסום ישמע קולי באמצעי התקשורת האחרים. עד אז, מי שרוצה לשמוע אותי, רק בגלי צהל. שבת שלום. פרשת אפי נווה, היא פרשת ווטרגייט הישראלית. תודה למבינים ולתומכים וגם למקטרגים".