הדרבי התל אביבי הוא משחק טעון כמעט תמיד, אבל ספק אם מישהו היה יכול לנבא דרמה כל כך גדולה.

המשחק המסורתי בין האדומים לצהובים של תל אביב, הניב דקות סיום דרמטיות, הארכה שאליה נכנסה הפועל תל אביב בנחיתות ויצאה ממנו מנצחת ובגדול, 94-104.

האדומים שלטו בקצב המשחק במרבית חלקי המשחק. היתרון הראשון של האדומים היה 13-11, משלשה של רביב לימונד, שנתנה את האות לריצה של הפועל תל אביב. הרבע הסתיים ביתרון אדום 13-21.

ג'רמי פארגו ניסה לסייע לצהובים בפתיחת הרבע, אבל ריצ'ארד האואל האדום פתח יתרון דו ספרתי, 20-30. הצהובים רצו 8-0, אבל האדומים שמרו על היתרון גם בהפסקה, 36-44.

מכבי תל אביב ניסתה ברבע השלישי ללחוץ על הגז. ג'ייק כהן, טאריק בלאק ועיקר סקוטי ווילבקין שהתעורר, צימקו את היתרון 50-52. האדומים המשיכו ללחוץ והגדילו שוב את היתרון 52-61 עשר דקות לסיום.

סקוטי ווילבקין. שבר שיאים, אבל לא הצליח להוביל לניצחון
סקוטי ווילבקין. שבר שיאים, אבל לא הצליח להוביל לניצחוןצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

הרבע הרביעי היה הצגה של איש אחד. סקוטי ווילבקין פתח במטווח. שלשות, עונשין, צעד וחצי, הכל הלך. ווילבקין גם היה זה שסחט עבירה 2 עשיריות שנייה לסיום, לקול מחאות האדומים, וכפה הארכה 88-88. אגב, וילבקין שבר את שיא כל הזמנים בנקודות ברבע אחד בליגה הישראלית עם 25 נקודות ברבע הרביעי.

למרבה ההפתעה, הפועל תל אביב, ששניים משחקניה המרכזיים יצאו בחמש עבירות, היתה דומיננטית יותר בהארכה. מכבי תל אביב פספסה עוד ועוד הזדמנויות, בעיקר מריבאונד התקפה, מה שהוביל בסופו של דבר לכך שהדרמה הסתיימה בהפסד צהוב.