מירה מינס - כהן
מירה מינס - כהןצילום: ללא

מירה מינס - כהן מונתה למנכ"לית עיריית בית שמש במקומו של מנכ"ל העירייה מתי חותה שמסיים את תפקידו בסוף החודש.

מינס - כהן , נשואה לד״ר רענן כהן , מנהל רפואי של חברת תרופות בינלאומית. אם לשלושה, ילידת עפולה ומתגוררת כיום בתלמי מנשה. למינס תואר שני במנהל עסקים, תואר שני במנהל חינוך, ותואר ראשון בחינוך, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. כמו כן היא בוגרת התכנית למדיניות ציבורית בהרוורד.

בין תפקידיה היתה סמנכ״לית ומנכ"לית "ברליץ" בישראל, חברת הבת של החברה הבינלאומית, ניהלה את הרשת - 10 סניפים פרוסים ארצית , 400 עובדים ועשרות אלפי תלמידים.

שימשה כיועצת בכירה בחברת הייעוץ האסטרטגי והארגוני TACK, וניהלה את התכנית האסטרטגית לפיתוח התיירות בירושלים.

כיום, סגנית בכירה למנהל רשות החברות הממשלתיות שבמשרד האוצר, שם היא מנהלת את יחידת הדירקטורים, ממונה על החברות הביטחוניות מטעם הרשות, ונציגת רשות החברות ב- OECD. בין תפקידיה הציבוריים הייתה חברת נשיאות לשכת המסחר ויו"ר ועדת ההסברה בלשכת המסחר ת"א והמרכז, ממקימות ויו"ר 'פורום נשים בקריירה ועסקים' , וחברה בוועד המנהל של עמותת 'שיעור אחר'.

ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, אמרה בעקבות מינויה "שמחה וגאה בכניסתה של מירה לצוות המדהים שנרקם כאן. מירה נבחרה מתוך מועמדים רבים איכותיים וטובים. יחד נמשיך לעבוד יום וליל יחד עם כלל עובדי ועובדות העירייה במטרה להפוך את בית שמש לעיר העתיד של ישראל".