לאחר שחברת סכיני הגילוח ג'ילט עוררה זעם עם פרסומת אנטי גברית שמציגה את הגבריות כ"רעילה", חברת השעונים איגרד הפיקה פרסומת פרו-גברית שזוכה אף היא לוויראליות.
נכון להיום, את הפרסומת של ג'ילט ראו 24 מיליון בני אדם בגירסת היוטיוב הרשמית, אך כ-1.1 מיליון סימנו שאינם אוהבים אותה, לעומת כ-661,000 שזימנו שהם אוהבים אותה.
את הפרסומת של איגרד ראו עד כה כ-1.5 מיליון איש, אך בניגוד לפרסומת של ג'ילט, הרוב המכריע של התגובות לסרטון של איגרד – כ-98% – חיוביות.
את הפרסומת של איגרד – "מהו גבר?" – יצר יו"ר החברה, אילן שרולוביץ'. היא מציגה את הגברים כמי שמהווים 97% מההרוגים בשדה הקרב, 93% מההרוגים במקומות העבודה, 79% מקורבנות הרצח, ו-75% מחסרי הבית. "אנחנו רואים את הטוב בגברים", אומרת הפרסומת.
מה שג'ילט כעשתה, הסביר שרולוביץ' ב"פוקס ניוז", זה "לקחת את המיעוט, הגברים הכי גרועים, ולומר, 'בסדר, יש כמה גברים אינם כאלה'. אבל 'כמה' זה לא מספיק... הרוב המכריע של הגברים אינם כאלה".
"אני פשוט לא חש שהגבריות היא רעילה", קבע. "אני חושב שהגבריות יכולה להיות יפהפיה".