תאונה קשה בכביש, איש לא סייע לנפגעיםנתיבי ישראל

היום (שני) בשעות הבוקר המוקדמות, שתי מכוניות התנגשו זו בזו בעוצמה רבה בצומת גבעתי שבכביש 35.

מרבית הנהגים שהיו במקום וחלקם היו עדים לתאונה הקשה - המשיכו בנסיעתם ולא מיהרו לעצור ולהגיש עזרה לנפגעים.

בתיעוד התאונה ניתן לראות את ההתנגשות בין הרכבים, שקרתה כתוצאה ממעבר באור אדום. לאחר ההתנגשות, הרכב הועף לפינה השמאלית ופגע במכונית נוספת שהמתינה לרמזור. ניתן לראות את המכוניות ממשיכות לחלוף על פני מקום הפגיעה, מבלי לעצור, מלבד מספר אנשים ספורים שיצאו ממכוניותיהם.

המהנדס דודי ימין, סגן מנהלת אגף פרויקטים בחטיבת ההנדסה של נתיבי ישראל, מספר "מרכז ניהול התנועה הלאומי שלנו ניטר הבוקר בשעה 06:40 את התאונה הקשה בזמן אמת והזניק את כוחות ההצלה אל המקום, זאת במקביל לצוותים המקצועיים של החברה, על מנת לטפל במפגעי תשתית הדרך".

"עשרות האנשים שחלפו במקום התעלמו מבלי להושיט עזרה לפצועים. חשוב להבין כי כתוצאה מתאונות דרכים נגרם נזק לתשתית המסכנת את הנהגים והיושבים ברכב. לרוב בתאונה שכזאת נשפכת מהמכוניות הפגועות כמות גדולה של שמן, שכתוצאה מכך עשויות להיגרם 'תאונות-משנה'", הוא מוסיף.

ימין מפנה גם קריאה לנהגים. "אנא מכם, האוחזות והאוחזים בהגה, קחו אחריות. משרד התחבורה באמצעות נתיבי ישראל משקיע מידי שנה מיליארדי שקלים בשדרוג תשתיות הכבישים לסטנדרט מבטוחים בעולם. תאונה זו היא דוגמא חיה כיצד שניות של היסח דעת גורמות לנזק בלתי הפיך, לעיתים דחופות לצערנו אף לגזל מיותר של חיי-אדם. עזרו לנו להציל חיים".