מלון בטבע
מלון בטבעצילום: קובי פינקלר

ישרוטל לגונה אילת, לאונרדו קלאב אילת, לאונרדו קלאב טבריה, ישרוטל ים סוף אילת ו"הגושרים מלון בטבע" נבחרו כל אחד בין עשרת המלונות המשפחתיים המומלצים בישראל.

הבחירה נעשתה על פי דירוג הגולשים של אתר התיירות הבינלאומי Tripadvisor. התואר המכובד מוענק למלונות הזוכים לאורך זמן לציונים גבוהים במיוחד בקטגוריות שונות, בקרב קהילת המדרגים.

'הגושרים מלון בטבע' נבחר בין עשרת המלונות המובילים בקטגוריית משפחות, הודות לביקורות וחוות דעת חיוביות על מענה על כלל צרכי המשפחות והילדים ובכך מעניק חווית חופשה משפחתית מושלמת.

אתר Tripadvisor, נחשב אתר התיירות החשוב בעולם, חברים בו מעל 315 מיליון גולשים שונים ומתפרסמות בו כ- 500 מיליון חוות דעת וביקורות על מלונות ואתרי נופש ברחבי העולם.

'הגושרים מלון בטבע' ממוקם בקיבוץ הגושרים בגליל העליון והוקם על שרידיו של ארמון החורף המרהיב של האמיר פע'ור, השליט העותומני של צפון עמק החולה ורמת הגולן. המלון מוקף בפלגי מים טבעיים של נחל הדן הזורמים בסמוך לשטח המלון והחדרים, מעיינות ציוריים, חורש סבוך הטובל במרחבי דשא ירוקים, צל עצים, שבילי הליכה מוסדרים לצד גשרי עץ החוצים את זרימת הנחל, כאשר הטבע משתלב בחדרי המלון המעוצבים בסגנונות שונים.

המלון מציע 184 חדרים בסגנונות שונים המותאמים לזוגות ומשפחות, אגף בוטיק ומתחם 10 סוויטות פרימיום חדשות. המלון דוגל ומקדם בכל תכניו אורח חיים בריא, ספורט, תזונה נכונה ונפש, וכן בגישה ירוקה ואקולוגית.

המלון מתחשב בכל צרכי הילדים, עורך פעילויות מודרכות לאורך כל ימות השנה, בהתאם לחופשות, עונות שנה וחגים.

מסעדת המלון מעניקה חוויה קולינרית גלילית בריאה, עם מטעמים על טהרת חומרי הגלם המשובחים והבריאים של הגליל, בדגש על מזון בריא ותפריט שנותן מענה לכל סוגי הסועדים- צמחוני, טבעוני, ללא גלוטן ואלרגנים אחרים ותפריטי ילדים עם דגש גם כאן על בריאות.

בחירת עשרת המלונות ובראשם הגושרים מלון טבע, הינה בחירה במלונות הטובים ביותר הפונות לתא המשפחתי.