מאיר פרוש
מאיר פרושצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת הבחירות הקרבות, ובמלאת שלושה חודשים לבחירות לרשויות המקומיות, התכנסו אמש כ-30 חברי מועצות עיר, נציגי סיעת ‘שלומי אמונים’ באגודת ישראל, לכינוס סיכום מערכת הבחירות המקומיות והיערכות לקראת הבחירות הכלליות לכנסת.

יו"ר 'שלומי אמונים', סגן שר החינוך מאיר פרוש, פתח את הכינוס בסיכום הישגיה של תנועת ‘שלומי אמונים’ במסגרת הבחירות לרשויות במקומיות, בערים רבות ברחבי הארץ.

“היתה לנו הצלחה במקומות רבים”, טען פרוש, “רשימת ‘שלומי אמונים’ גדלה, צמחה והתרחבה. יושבים אתנו כאן בחדר קצת יותר מ-30 נציגי ‘שלומי אמונים’ ברשויות המקומיות, כשבאגודת ישראל הארצית יש 60 חברי מועצת עיר, כך שיותר ממחצית מהם הם נציגי ‘שלומי אמונים’".

"זה לא מספיק, ישנן קהילות חסידיות רבות שעדיין אינן מיוצגות כראוי. עלינו להשתדל לקרב את כולם. זהו הישג לא מבוטל במישור הארצי, וגם באופן נקודתי היו לנו מוקדים רבים של הצלחה", הוןסיף.

פרוש התייחס גם לכישלון שנחלה אגודת ישראל בירושלים. "אסור לנו להעלים עין גם מהמקומות בהם לא הצלחנו, גם רשימת ‘שלומי אמונים’ כשלעצמה וגם סיעת ‘אגודת ישראל’ בכללותה, ואנחנו צריכים לשבת ולבדוק אם טעינו, איפה טעינו, וכיצד אנחנו מתקנים את מה שאפשר לתקן ומשתדלים להימנע מטעויות בפעמים הבאות”.