קפה
קפהצילום: ISTOCK

1. כולם שותים קפה ממכונות קפה (גם בבית)

קפה נחשב כיום למוצר כ"כ בסיסי, שנוכל לומר בלי למצמץ כי כולם או כמעט כולם, שותים קפה במשרד. אז אם מדובר בפעולה נפוצה כל כך, מדוע לא לסייע לעובדים ולמנהלים כאחד, ולרכוש עבור המשרד מכונת קפה איכותית? בכל זאת, מכונת קפה הפכה למכשיר נפוץ בבתים רבים בישראל, כך שהגיע בהחלט הזמן שהמשרדים ובתי המשרדים יתאימו את עצמם.

2. מדובר בהשקעה קטנה לעומת הכרת התודה שתבוא לאחר מכן

מנהלים או אחראיים למיניהם במשרד, מחפשים כל העת דרכים יצירתיות (וזה לא בושה לומר שגם חסכניות) לשמח את העובדים וליצור אווירה חיובית במשרד. אחת הדרכים הפשוטות יחסית להשיג את המטרות האלה, היא לרכוש מכונת קפה איכותית. נכון, לא מדובר ב"קסם", אך תאמינו לנו, עובדים רבים ידעו היטב להעריך את השקעה הקטנה שעשיתם עבורם, כך שכולם יוכלו להתחיל את הבוקר על רגל ימין ואף להתפנק בהפסקת הצהריים.

3. כי היא חוסכת זמן לכולם

אפשר לומר הרבה דברים על מכונת קפה מקצועית, אולם היתרון הבלתי מעורער שלה הוא לא רק באיכות הקפה עצמו, אלא בחיסכון הניכר בזמן ההכנה. אז תגידו שלום לערמות הכפיות החד"פ בבוקר ולצנצנות הקפה המגוונות על המדף, בהנחה שרק אתם יודעים כמה זמן יכולה לגזול הכנת הקפה כשהמטבח המשותף עמוס או בדיוק כשכולם מגיעים בבוקר וכו'.

4. היא מסייעת אפילו לאסתטיקה

אי אפשר להתעלם מהיתרון האסתטי של מכונת הקפה, בייחוד לעומת אותן צנצנות שהזכרנו לעיל. מכונת קפה יכולה לגרום לאזור המטבח כולו להיראות יותר חדשני ומאובזר, מה שכבר עושה יותר נעים לעין. כמו כן, סביר להניח שמכונת הקפה תפתור לכם גם את בעיית גושי הסוכר בצנצנת הקפה, מטרד אסתטי בפני עצמו.

5. קפה יכול אפילו לשפר את מצב הרוח

לא נזכיר כאן את המחקרים השונים אודות השפעתו של הקפה על האדם מבחינה פיזית, אולם נזכיר את העובדה כי שתיית קפה הפכה בסופו של דבר בחברה שלנו לסוג של טקס ולכן, יש לו השפעה מרובה גם על מצב הרוח שלנו או מצב רוח העובדים במשרד, באופן כללי. לכן, ככל עוד שהקפה יותר איכותי ומפנק, כך גם הוא מעניק תחושה טובה יותר לזה ששותה אותו, נקודה!