נס ציונה הערב מול בלקן. לא היוותה יריב לרגע
נס ציונה הערב מול בלקן. לא היוותה יריב לרגעצילום: FIBA

ניצחון חוץ בהונגריה, זה מה שצריכה עירוני נס ציונה לעשות בכדי להעפיל לשלב הפלייאוף, שלב שמינית גמר מפעל היורופקאפ האירופי, מפעל הכדורסל הרביעי בחשיבותו באירופה.

עד לא מזמן להטה נס ציונה במפעל האירופי כשצברה ניצחונות רבים ומשכנעים בדרך לראשות בית י', כל זאת כשמצבה בליגת העל הישראלית בכדורסל לא היה מזהיר במיוחד וזו נאבקה בתחתית הטבלה. כעת התהפכו מעט היוצרות, כשזו מגלה לאחרונה שיפור בשלולית הישראלית אך בזו האירופית מדשדשת.

הערב (שלישי) רשמה נס ציונה הפסד אירופי נוסף, הפעם בבולגריה לבלקן המקומית בתוצאה 90:102, כשכעת השתיים משתוות במאזנן ל-2:3, מחזור אחד לסיום שלב הבתים השני של היורופקאפ האירופי.

הודות לרצף התוצאות המרשים שצברו בתחילת הדרך במפעל האירופי, הכתומים עדיין תלויים בעצמם כשניצחון במחזור הסיום בשבוע הבא בהונגריה, יעניק להם את הכרטיס לשלב הבא - קשה אבל אפשרי.

המשחק הערב מול הבולגרים הוכרע כבר בתחילתו כשכבר לאחר 10 דקות ראשונות של משחק הובילו המארחים בהפרש דו-ספרתי, עם 16:31, והכתומים התקשו עד מאוד למזער את ההפרש מול הבולגרים המצויינים. בסיום, 90:102 לבלקן שיכולה גם היא להעפיל לשלב הבא, על חשבון נס ציונה.