משפחת כדורי: לתפוס את הרוצח הנתעב

ילדיהם של בני הזוג יהודה ותמר כדורי שנרצחו בביתם בשכונת ארמון הנציב, כינסו אחר הצהריים (רביעי) מסיבת עיתונאים שבמהלכה טענו שהמשטרה לא עושה מספיק כדי לאתר את הרוצח.

על רקע המשך החיפושים אחר הרוצח, המשפחה טוענת שמדובר בפיגוע לאומני. "לפני שלושה שבועות פקד את עם ישראל אסון לאומי בכללות ואת משפחת כדורי הנכבדה, שמוכרת בכל ירושלים, אסון פרטני", אמר ניתאי כדורי, בנם של הנרצחים.

''אנחנו עוברים התמודדות לא פשוטה, חוץ מהאסון הנורא הזה - אטימות מוחלטת מצד הרשויות", טען הבן.

"אנחנו מבקשים מגורמי הביטחון הרלוונטיים - המשטרה השב"כ - תתפכחו לפני שיקרה חס וחלילה עוד אסון נורא. אנחנו מתפללים שהאמת תצא לאור והנבל הזה ייתפס. בתוך כל הצער אני רוצה להודות ל-99.9% מעם ישראל שגילו לב יהודי ותמכו בנו. אנחנו מתפללים שהלב היהודי הזה ינצח ונצא מחוזקים מכל הדבר הזה", סיפר הבן.

עו"ד איתמר בן גביר שמייצג את המשפחה אמר במסיבת העיתונאים: "המשפחה מרגישה שהמשטרה נרדמה בשמירה, הילדים שיתפו פעולה עם המשטרה באופן מלא. מדובר במקרה לאומני, למה השב"כ לא נכנס לתמונה?''.

נתן כדורי, הבן השני, אמר ''אין לנו לא אבא ולא אמא ביום אחד בהיר. אבא ואמא שעזרו וסייעו לנו, הכול הלך ביום אחד".

"הלב שלנו חצוי; מצד אחד אנחנו מבינים שמשטרת ישראל, ואנחנו מוקירים להם תודה, החוקרים מתאמצים ומשתדלים אבל אנחנו חושבים שזה לא מספיק בכיוון הנכון. אנחנו חושבים שצריך להפעיל את כל הכוחות והיכולות שלהם למצוא את הרוצח הנתעב הזה, אנחנו רוצים שיהיה מאחורי סורג ובריח. זה לא יחזיר לנו את אמא ואבא שלנו אבל זו נחמה פורתא, לדעת שאותו רוצח נתעב לא יהיה חופשי".

גופותיהם של תמר ויהודה כדורי ז''ל אותרו לפני כשבועיים בדירתם בשכונת ארמון הנציב, כשעליהן סימני אלימות קשים.