חוזר לליגה. אריק שיבק
חוזר לליגה. אריק שיבקצילום: מנהלת הליגה

בפעם השלישית העונה, בפעם השלישית שלו. אחרי שאמש הודיעו במועדון הכדורסל של בני הרצליה על פיטוריו של עופר ברקוביץ' הוותיק, לאחר שבועיים בלבד בתפקיד המאמן, היום (חמישי) הודיעו שם על מינויו הצפוי של אריק שיבק המוערך.

כזכור, ההחלטה לפטר את ברקוביץ' אמש, שבועיים בלבד מאז מונה למאמן, הגיעה לאור חילוקי הדעות בין המאמן הוותיק להנהלת המועדון כשזה ביקש לעשות שינויים בסגל השחקנים ובהנהלה סירבו לכך. לאור זאת הוחלט על פרידה בין הצדדים כשמי שהוזכר כמועמד להגיע במקומו של ברקוביץ' הוא לא אחר מאשר אריק שיבק, מאמן נבחרת הכדורסל של ישראל לשעבר.

שיבק, בן ה-62 כבר אימן פעמיים את הרצליה, כשהפעם האחרונה הייתה בדיוק לפני שנה - אז הוא הגיע אליה כשהיא הייתה בדומה להיום בסכנה מוחשית של ירידת ליגה, ועם עשרה ניצחונות מול 13 הפסדים, הצליח למשוך אותה מהבוץ, בסיום עונה בה ירדה מכבי חיפה אל ליגת המשנה, ולסיים במקום העשירי בטבלת ליגת העל בכדורסל.

כבר במשחקו הראשון על הקווים מצפה לשיבק משוכה קשה כשיפגוש בקרב התחתית את הפועל ת"א.

האם הרצליה שלא רגילה לפטר ולמנות כל כך הרבה מאמנים בתוך העונה, תצליח להיחלץ שוב מהתחתית בזכות שיבק? כשהיא מחזיקה במספר הניצחונות הנמוך ביותר בליגה, עם ארבעה בלבד ב-16 משחקים, זה יהיה קשה מאוד.