הבית היהודי
הבית היהודיצילום: פלאש 90

מנכ"ל מפלגת הבית היהודי, ניר אורבך, פרסם הבוקר (שישי) את רשימת החברות והחברים שהגישו מועמדות לכהונה כחבר/ת כנסת מטעם סיעת הבית היהודי בכנסת ה-21.

אברג׳ל מירי, אסעד אייל, בן דהן אלי, בן ישר יעל, בן ציון דוידי, גנץ זהבה, דובוב יונתן, דנינו דורון, זוהר שוקי, יוגב מוטי, מגנז׳י צחי, מתתיה רחל, צדוק ארז, רפפורט אורלי.

הבחירות יתקיימו ביום שני הקרוב, כ"ט שבט (4/2) בין השעות 16:00-20:00 במרכז הכנסים וואהל באוניברסיטת בר אילן.

מסקר משותף של העיתון ״ישראל היום״ ו- i24NEWS עולה כי אילו הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו ממשיכה להוביל עם 28 מנדטים.

בני גנץ ומפלגתו ״חוסן לישראל״ זוכים בסקר ל-19 מנדטים. סיעת יש עתיד בראשות יאיר לפיד מקבלת תשעה מנדטים בלבד. הרשימה הערבית המשותפת מקבלת גם היא תשעה מנדטים.

מפלגת הימין החדש של בנט ושקד וסיעת ״יהדות התורה״ מקבלות שבעה מנדטים כל אחת. מפלגת כולנו זוכה בחמישה מנדטים בלבד וגם מפלגת העבודה בראשות אבי גבאי יורדת לחמישה מנדטים.

מפלגת ״גשר״ של אורלי לוי אבקסיס זוכה בארבעה מנדטים בלבד. מספר דומה מקבלת גם רשימת מרצ, ש״ס ומפלגת ״זהות״ של פייגלין שלראשונה עוברת את אחוז החסימה.

מהסקר עולה כי מפלגת ישראל ביתנו, הבית היהודי-האיחוד הלאומי, עוצמה לישראל וסיעת תע״ל מקבלות שלושה מנדטים כל אחת ולא נכנסות לכנסת. מפלגת ״התנועה״ של ציפי לבני ומפלגת ״יחד״ של אלי ישי מקבלות מנדט אחת לכל אחת וגם הן לא עוברות את אחוז החסימה.