היסטוריה בלב המושבה הערב
היסטוריה בלב המושבה הערבצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

היסטוריה בנס ציונה. מאזן מושלם היה לה להפועל אילת מול עירוני נס ציונה. 13 ניצחונות מתוך 13 משחקים, אלו מספרים שקשה מאוד לשחזר אותם ולא פחות מכך - קשה מאוד לשחק מולם ונגדם.

ובכל זאת, הערב הסתכלה עירוני נס ציונה למספרים, להיסטוריה ולשחקני אילת בלבן של העיניים והחליטה כי תעשה הכל בכדי לרשום היסטוריה וניצחון ראשון בתולדותיה על הדרומיים בליגת העל בכדורסל. החליטה וגם עשתה.

אחרי שבשני המחזורים האחרונים היא ירדה להפסקה בפיגור גדול, מול הפועל ירושלים ונהריה, והצליחו לחזור מהם, הפעם היו קרובים ליריבה שממול בהפסקה כשירדו אליה כשהם בפיגור בן נקודה אחת בלבד עם 44:43.

אילת שבכל חמשת המשחקים האחרונים ביניהן ברחה לכתומים עם ריצה גדולה, לא הצליחה לעשות זאת במהלך המחצית השניה, כשדווקא המארחת מנס ציונה עשתה מיני בריחה כזו ברבע האחרון. אילת, שרק לאחרונה קטעה רצף הפסדים קצר עם שני ניצחונות מרשימים, ומי שקלעה את שיא העונה שלה במשחק בסיבוב הקודם מול נס ציונה, כבר חזרה למשחק אבל חטיפה של רמירז מנעה מהם את האפשרות לנצח בפעם ה-14 ברציפות את הכתומים וקבעה - ניצחון ראשון של נס ציונה אי פעם על אילת, עם 80:82 דרמטי וצמוד במיוחד.

אחרי שבמחזור שעבר שברה שיא מועדון של 28 אסיסטים, עירוני נס ציונה חוזרת להתמודד על מקום בפלייאוף של ליגת העל בכדורסל. שום דבר עוד לא נגמר עבורה.