שחקני מכבי חוגגים הערב
שחקני מכבי חוגגים הערבצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

חוקים משלה. שלוש פעמים ברציפות הגיעה בעבר הלא רחוק מכבי ת"א לשלב גמר גביע המדינה בכדורגל. היה זה בין השנים 2015-2017, כשרק פעם אחת מתוכן זה נגמר בזכיה, בתום עונת 2015 כשהביסה בגמר את הפועל באר שבע בתוצאה 2:6.

שנה לאחר מכן כאמור, שוב הגיעה מכבי לגמר, אך אז הפסידה בגמר למכבי חיפה ואיבדה את התואר הנכסף. באותה העונה, בדרך לגמר, עברה מכבי גם את בני סכנין אותה ניצחה בשלב חצי הגמר בתוצאה 3:2 במשחק דרמטי במיוחד.

הערב (רביעי) שוב נפגשו מכבי וסכנין במשחק גביע, ושוב זה נגמר עם ניצחון תל אביבי אבל הפעם זו כבר הייתה תוצאה חד-צדדית ביותר, כזו שלא משאירה לסכנין שום סיכוי לקראת משחק הגומלין ביניהן בעוד שלושה שבועות.

התל אביבים שמובילים את טבלת ליגת העל בכדורגל בפער של 20 נקודות מהמקום השני ומכל היתר, הביסו את סכנין המדורגים במקום האחד לפני אחרון בטבלת הליגה בתוצאה 4:1, במשחק שנערך בעכו בשל עונש הרדיוס שהוטל על סכנין כתוצאה מהתפרעויותיהם החוזרות ונשנות של אוהדיהם באצטדיונם הביתי.

גם מזג אוויר סוער לא עצר את התל אביבים, כשכבר בסיום המחצית הראשונה הובילו אלה בשלושה שערים, כשצ'יקו אפואדו ויונתן כהן עם צמד חגגו ראשונים. דור מיכה הוסיף שער משלו בדקה ה-63 ואיברהים שואיבו בבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת של סכנין הספיק לכבוש שער ניחומים שלא באמת יספיק למשחק הגומלין ביניהן בעוד שלושה שבועות, שיהיה לפרוטוקול בלבד.

ביום שני הקרוב ייפגשו השתיים שוב, במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל בכדורגל. לא מן הנמנע שהתוצאה הזו תחזור על עצמה שוב.

אחרי שזכתה בתואר גביע הטוטו, ומשייטת בדרך לזכיה באליפות, מכבי תל אביב בדרך להסתער על כל התארים ולזכות גם בתואר גביע המדינה בכדורגל. לא נראה שיש מי שיכולה לעצור אותה בדרך לשם.