ח"כ עודד פורר
ח"כ עודד פוררצילום: חזקי ברוך

ח"כ עודד פורר פנה ליועמ"ש מנדלבליט בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ ניבין אבו רחמון מהרשימה המשותפת.

את הדרישה שיגר פורר בעקבות פרסום לפיו אבו רחמון היא אחת ממובילות מסע גיוס כספים למען הארגון הפלסטיני "UAWC – איגוד ועדות העבודה החקלאית", ששייך לחזית העממית לשחרור פלסטין.

לדבריו, מהפרסום נחשף כי ל"איגוד ועדות העבודה החקלאית UAWC ”יש קשר הדוק לחזית העממית לשחרור פלסטין, ארגון טרור רצחני שפעל לרציחתם של מאות ישראלים בפיגועי טרור".

"העיתון מדווח כי במסגרת הקמפיין שבו משתתפת חברת הכנסת אבו רחמון היא מופיעה בסרטון שאורכו כשלוש דקות וחצי ובו היא משמיצה את מדינת ישראל. עוד פורסם כי הקשר בין שני הארגונים מוצג בגאווה באתר האינטרנט של פת"ח, וכן במסמך של הסוכנות האמריקאית לפיתוח בינלאומי מוצג הארגון כ'זרוע החקלאית של החזית'", מוסיף פורר.

"אם לא די בכך, לפני כחצי שנה הודיעה חברת הסליקה הקנדית Payments Pivotal שהיא מפסיקה לתת שירותי סליקה למספר ארגונים הקשורים לטרור ובהם גם UAWC. שוב נחצה עוד קו אדום, הפעם באמצעות גיוס כספים לארגונים המזוהים באופן ישיר עם הטרור תוך הסתה כנגד המדינה. פעולות אלה מהוות בגידה והפרת כל כללי הנאמנות החלים על אזרחי ישראל, קל וחומר על חברה בכנסת ישראל. לאור האמור לעיל, הריני פונה אליך בבקשה כי תורה על פתיחת חקירת האירוע ותפעל למצות עימה את הדין", כותב פורר למנדלבליט.