אלונה ברקת
אלונה ברקתצילום: פלאש 09

פרשן הספורט ואיש השמאל רון קופמן כינה "ניאו נאצית" את מפלגת ''הימין החדש'' בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד.

"אני מפרגן לאלונה ברקת. ברכות על הצטרפותה למפלגה ניאו-נאצית שקוראים לה הימין החדש", צייץ קופמן בחשבון הטוויטר שלו.

הגולשים בטוויטר תקפו את קופמן על אמירתו החריפה, אחד מהם כתב: ''אם אלונה תצליח לעשות ולשנות את הימין החדש כמו שהיא עשתה ושינתה את המועדון בבאר-שבע, זה מהלך מבורך. בנט-שקד... מאחוריכם''.

גולש אחר כתב, ''מכבד את דעותיך (לא מסכים איתן), אבל יכולת להתבטא באופן אחר ובכל זאת להעביר את המסר שלך. להכניס את השואה בדרך עקיפה (וישירה) לשיח הפוליטי, היא בעיני זילות השואה. בטוחני שאוצר המילים שלך רחב דיו כדי להתנסח אחרת''.

מוקדם יותר הודיעו בנט ושקד כי אשת העסקים אלונה ברקת, בעליה של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, תצטרף לרשימת "הימין החדש" בראשותם.

ברקת היא רעייתו של אלי ברקת, יזם הייטק ובעל השליטה בבית ההשקעות 'מיטב דש', שהוא אחיו של ראש עיריית ירושלים לשעבר ניר ברקת שנבחר השבוע לרשימת הליכוד לכנסת הבאה.

בנעוריה היתה ברקת חניכה בסניף בני עקיבא באשקלון, שבט אחווה. בתיכון למדה באולפנת מדרשת עמליה בירושלים ואת השירות הלאומי עשתה בבית ספר 'אור החיים' באשקלון של החינוך המיוחד.

אלונה ברקת רכשה את הפועל באר שבע ב-2007 ובשלוש השנים האחרונות הפכה אותה לקבוצת הכדורגל המובילה בארץ עם שלוש זכיות רצופות באליפות המדינה.

נציין כי בין המצטרפים לרשימת "הימין החדש" עד כה נמצאים העיתונאית קרולין גליק, אל"מ (מיל') מתן כהנא, והפעילה החברתית שירלי פינטו.