הדפסה
הדפסהצילום: יח"צ

אחד הטרנדים הישראלים שרצים כבר שנים על גבי שנים בקרב תנועות נוער, חוגים של ילדים ומבוגרים, אירועים ועוד כל מיני מסגרות הוא הטרנד של הדפסה על חולצות. לחולצה מודפסת יש מגוון רחב של יתרונות ובין השאר היא עוזרת לנו לאחד את הקבוצה, להראות נוכחות ובולטות, לגרום לתחושת שייכות וגם לשמח את האנשים שלובשים אותה. אז הנה כמה מהאירועים המומלצים ביותר לחולצות מודפסות.

חולצות מודפסות לימי גיבוש

מתכננים יום גיבוש לעובדים? השקעתם בהפקת יום כייף שאין כמותו בכדי לשבור את השגרה ולגבש את כולם? השכרתם קאנטרי עם בריכה, קייטרינג או אולם גדול עם מגוון של פעילויות מדליקות וסדנאות? בהחלט כדאי להעניק לכל עובד חולצה מודפסת בהתחלת האירוע, מה שייצור אחדות בין כולם - מנהלים, ראשי צוות ועובדי מחלקה, יגרום להתרגשות ואפילו ישאיר לכולם מזכרת נפלאה.

תלבושת אחידה בבית הספר רק עם חולצות מודפסות

בתי ספר ותיכונים רבים בוחרים בתלבושת אחידה כדי ליצור מראה שוויוני, למנוע מצב של הופעה מרושלת או לא ראויה בבית הספר. מאוד מומלץ לפני שמתחילה השנה להתאחד כמה חברים ופשוט לבחור בחברה המתמחה בהדפסה על חולצות כדי להוזיל עלויות. כדאי מראש להדפיס חולצות לכל השנה במגוון של צבעים שיתאימו לכל מכנס שיש לנו בארון.

לחבר בין העובדים עם חולצות מתאימות

אם אתם בעלים של בר, בית קפה, מסעדה, אולם אירועים, גן ילדים, חדר כושר, בית אבות או כל מוסד אחר שמעסיק כמות גדולה יחסית של עובדים, בהחלט מומלץ להיעזר בתלבושת אחידה או בחולצות מודפסות גם במקרה הזה. בצורה זו יהיה קל גם למנהלים וגם ללקוחות שמגיעים לזהות את האנשים שעובדים במקום, לפנות אליהם ולמנוע מצב של בלבול. ניתן למשל להדפיס על כל חולצה את שם העסק, התפקיד של אותו אדם או שילוב של השניים. כדאי לבחור בחולצה לבנה, כחולה או שחורה בכדי להעניק מראה מכובד ורשמי למקום העבודה.

חולצות מודפסות לטיולים

מסע לפולין, טיול שנתי, טיול ים אל ים של הצופים, טיול סיום קורס בצבא - אלו הם רק חלק מהטיולים שכדאי לפנות לחברה המתמחה בביצוע חולצות מודפסות. כדאי לרכז את ההזמנה של כל המשתתפים בטיול לפחות כמה שבועות לפני המועד, לבחור ציוד או הדפס מתאים, לוודא שגם הכמויות וגם המידות נכונות וכך לאפשר לכל המשתתפים ללבוש את החולצה המודפסת תוך כדי הטיול.

איך בוחרים חברה המתמחה בביצוע חולצות מודפסות?

ניתן לשאול אנשים שאתם מכירים או לבדוק ברשת האינטרנט. מומלץ כמובן לעשות סקר שוק קצר, לבחון את הטכנולוגיה והמכשור של אותה חברה, לוודא את זמני האספקה, את הצבעים של החולצות, המידות וכמובן את המחיר. כדאי לבחור בחברה המספקת חולצות איכותיות, נעימות למגע ועשויות מכותנה מלאה.