ניצחון הוא שם המשחק בכדורסל. מכבי תל אביב ואולימפיאקוס לא שיחקו הערב (חמישי) כדורסל גדול, אבל סיפקו מותחן צמוד עד הרגע האחרון.

סקוטי ווילבקין, בערב קליעה שיעדיף כנראה לשכוח, הגיע בדיוק בזמן, 4.4 שניות לסיום, כדי לקלוע את סל הניצחון ולרשום עבור הצהובים ניצחון ביתי שישי רצוף ביורוליג, 64-65 על אולימפיאקוס של דיוויד בלאט.

מכבי תל אביב פתחה את המשחק פחות טוב, זאק לידיי, אקס גליל/גלבוע היה הראשון לעלות על לוח הקלעים ואולימפיאקוס ברחה 10-4.

הצהובים נכנסו לעניינים, ג'רמי פארגו קלע ארבע רצפות אחרי שעלה מהספסל והרבע הראשון הסתיים בפיגור צהוב, 16-14.

ברבע השני הצהובים נותרו צמודים מאחור. סקוטי ווילבקין ומייקל רול כבר הובילו לשיוויון 24-24, אבל היוונים הצליחו לרדת להפסקה ביתרון 29-26.

סקוטי ווילבקין מול אולימפיאקוס, הערב
סקוטי ווילבקין מול אולימפיאקוס, הערב

המהפך הגיע ברבע השלישי. טאריק בלאק המצויין הישווה 41-41 ומשם הצהובים הצליחו לשמור על יתרון ואלכס טיוס חתם את הרבע עם סל, 42-45 למארחים.

סקוטי ווילבקין נפצע בתחילת הרבע הרביעי וירד לספסל, אבל חזר לדקות המכריעות. המשחק המשיך להיות צמוד ומכבי תל אביב הובילה 61-63, אבל אז ירה ספאנוילס היווני שלשה מדוייקת והעלה את האורחים ליתרון 64-63, חמש עשרה שניות בלבד לסיום.

הצהובים יצאו להתקפה על כל הקופה, סקוטי ווילבקין חדר פנימה וקבר שתי נקודות חשובות, ארבע שניות לסיום, שחתמו את הניצחון והותירו את מכבי תל אביב בתמונת העלייה לשמונה הגדולות.

למכבי ת"א קלעו: טאריק בלאק 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין 17, מייקל רול 9, ג'וני אובראיינט 7 ו-8 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 6, ג'רמי פארגו 5, אלכס טיוס 2.