צבי האוזר
צבי האוזרצילום: ינאי יחיאל

עו"ד צבי האוזר, מספר 8 ברשימת ''חוסן לישראל'', טוען כי יו"ר מפלגתו בני גנץ יבנה ביהודה ושומרון לא פחות מראש הממשלה בנימין נתניהו - אם ייבחר לראשות הממשלה ב-9 באפריל.

בראיון לעמית סגל ב''ידיעות אחרונות'' נשאל האוזר האם גנץ יקפיא את הבנייה ביו"ש והשיב: "הוא לא יבנה פחות מנתניהו. תל"ם תקדם את חיזוק ההתיישבות בכל מקום בארץ, מעבר למה שנעשה היום''.

"ברצוי אולי יש הבדל, אבל במצוי אינני רואה שום הבדל בין גנץ, נתניהו, כחלון או ליברמן", אמר האוזר. ''קח לדוגמא את 2018, שנת טראמפ והאביב המדיני: היקף הבנייה ביו"ש הוא הנמוך ביותר בדור האחרון. הממשלה מקפיאה בפועל את הבנייה".

בעקבות דבריו של האוזר נמסר ממפלגת חוסן לישראל: "חוסן לישראל תפעל להגנה על האינטרסים הביטחוניים של ישראל, לא תקפיא התיישבות וחיים של אנשים באופן גורף כפי שעושה נתניהו, ולא תיבנה באופן פראי כדי לסכל הזדמנויות מדיניות, תחתור לשלום עם מדינות ומנהיגי האזור. אנחנו נפעל על-פי צרכי הביטחון ולא לפי תיוג ימין ושמאל".

האוזר בן ה-51 כיהן כמזכיר הממשלה בראשות נתניהו בין השנים 2009–2013, שימש כיו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין, היה חבר הנהלה במספר מוסדות ציבוריים וכן מילא שורה של תפקידי מפתח בשוק התקשורת והשידורים בישראל.

מועמדי ''חוסן ישראל''

אמש חשפה מפלגת ''חוסן לישראל'' שבעה שמות של מועמדים שישובצו במקומות מרכזיים ברשימת המפלגה לכנסת ה-21.

השמות (לפי סדר א"ב): אורית פרקש הכהן - לשעבר יו"ר רשות החשמל; חילי טרופר - איש חינוך, מנהל תיכון ברנקו וייס ויועצו המקצועי של שר החינוך לשעבר; ד"ר יועז הנדל, יו"ר המכון לאסטרטגיה ציונית ופובליציסט; מיכאל ביטון, ראש מועצת ירוחם לשעבר ומייסד שותף של מועצת הנגב; מיקי חיימוביץ', אשת תקשורת ופעילה חברתית וסביבתית; מירב כהן, מובילת מאבק "עושק הקשישים", לשעבר חברת מועצה בירושלים וממייסדי תנועת "התעוררות בירושלים"; עו"ד צבי האוזר, לשעבר מזכיר הממשלה.

גנץ ושותפו למפלגה, משה יעלון, אמרו אתמול: "עשור שלטון נתניהו יסתיים מול הנבחרת הטובה בישראל".