ח"כ אורן חזן ואמו בגני התערוכה
ח"כ אורן חזן ואמו בגני התערוכהצילום: יוני קמפינסקי

ח״כ אורן חזן שהפסיד בפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת ה-21 ולא התברג במקום ריאלי, מתח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו שלטענתו פעל למנוע את בחירתו.

בריאיון לפגוש את העיתונות עם רינה מצליח טען חזן כי ראש הממשלה הציע לו להיות שגריר. "נתניהו עשה הכל כדי שלא אהיה חלק מרשימת הליכוד, ואגב אני אגלה סוד - הוא אפילו הציע לי להיות שגריר, 'תניח את האצבע איפה שאתה רוצה על הגלובוס ואני אמנה אותך'. אני סירבתי בתוקף".

״בתנועת הליכוד יש מלוכה - אני העזתי להמרות את פי המלך הרבה לפני שאתם בתקשורת העזתם", הוסיף חזן. "הייתי הראשון לומר שבמדינת ישראל לא יכול לכהן ראש ממשלה עם כתב אישום. קראתי בשעתו לרה"מ נתניהו לקחת פסק זמן לטפל בבעיות שלו כי ראיתי את מה שקורה עכשיו, שהוא צריך להתמודד עם זה רגע לפני בחירות ועל הדבר הזה שילמתי מחיר".

הוא טען "כל המערכת והמנגנון עבד נגדי מבוקר ועד לילה. אני לא מתנגד לזה כי כשהליכוד מתנהל כמו בית מלוכה, וכמו שאמרנו אני לא נסיך אבל רה"מ חושב שהוא מלך, בסוף מי שמעז לומר שהמלך הוא עירום משלם את המחיר".

ח"כ אורן חזן ואמו בגני התערוכה

"אני מקבל את ההפסד בכבוד, שלא יהיו אי הבנות. יש פה ראש ממשלה עם כתבי אישום בפתח מפה ועד הודעה חדשה, תמך במועמד שכבר יש לו כתב אישום בפרשת הצוללות, ברשימה עצמה יש לא מעט מועמדים עם כתבי אישום וחקירות. אל תדברו איתי על ממלכתיות".

"אמרתי בעבר ובניגוד לפוליטיקאים אני נצמד לאמירה שלי - ראש ממשלה לא יכול להיות ראש ממשלה עם כתב אישום", סיכם חזן ואמר כי הוא לא מתכוון להיעלם מהמפה הפוליטית.

״אני יכול להגיד שמספר רשימות שפנו אליי, עם חלקן דיברתי. אני שוקל את צעדיי אבל אני מבטיח שיש פה עוד הרבה הפתעות. צפו להן - אני לא הולך להיעלם מהמפה", הבטיח.