זירת התאונה הקשה בכביש 443דוברות כב"ה מחוז יו"ש

שתי נשים נהרגו ו-41 בני אדם נוספים נפצעו בתאונת דרכים קשה שאירעה הבוקר (ראשון) בין אוטובוס ישראלי לרכב פרטי בכביש 443 סמוך לבית חורון.

כאמור, צוותי מד"א קבעו את מותם של שניים מהנפגעים וכעת הם מפנים את יתר הנפגעים לבתי החולים השונים, שניים במצב קשה, 5 במצב בינוני ו-34 במצב קל.

הפצועים מפונים לבתי החולים הדסה עין כרם, הדסה הר הצופים, שערי צדק, אסף הרופא, שיבא ואיכילוב.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר כי לבית החולים הדסה עין כרם הגיעו חמישה פצועים, פצוע בסביבות שנות ה-20 לחייו, במצב קשה ובהכרה מעורפלת, פצוע בן 58 במצב בינוני ובהכרה מלאה וארבעה נערים בהכרה מלאה, עם חבלות קלות. בהדסה הר הצופים מטופלים שבעה פצועים במצב קל, כולם בהכרה ומעל גיל 25.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי עד כה הגיעו לבית החולים שבעה פצועים מתאונת האוטובוס. שניים מהם במצב בינוני וחמישה במצב קל.

מהמרכז הרפואי שערי צדק נמסר כי לבית החולים פונו 19 פצועים, 2 במצב קשה, שניים במצב בינוני ו-15 באורח קל, בהם ארבעה ילדים.

פצועים מהתאונה מגיעין לבי"ח שערי צדקTPS

חובש בכיר במד"א במד"א אוריאל גולדברג סיפר "טיפלתי בתאונה קלה בכביש 443 לכיוון מחסום מכבים כשלפתע שמעתי רעש חזק מאוד מהנתיב הנגדי וראיתי את האוטובוס מתהפך על צידו. מיד דיווחתי למוקד 101 של מד"א על התאונה ובסיוע אזרחים וחיילים שהיו במקום התחלנו לחלץ את עשרות הנוסעים שהיו באוטובוס".

"יחד עם צוותי מד"א נוספים שהגיעו במהירות למקום ביצענו הערכה רפואית לפצועים, 2 מהנוסעים היו מחוסרי הכרה והשאר התהלכו. כוחות גדולים של מד"א שהגיעו למקום המשיכו את הטיפול הרפואי ופינו את הפצועים לבתי החולים כ- 4 מתוכם במצב קשה, 3 בינוני ו- 23 קל", הוסיף.

המשטרה סגרה את כביש 443 ממזרח למחסום מכבים בשני הכיוונים לצורך הטיפול בתאונה. במשטרה מבקשים מהנהגים לפנות לדרכים חלופיות ולא לנסות להגיע לאזור.