פריימריז בליכוד
פריימריז בליכודצילום: Gili Yaari/Flash90

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, הורה הערב (ראשון) לבדוק האם היו אי סדרים בפריימריז בליכוד.

הבדיקה תיערך בעקבות הדיווח בחדשות 12, ולפיו בשורה של יישובים חלק מהמועמדים קיבלו מספר קולות רב יותר מכמות המתפקדים בעלי זכות הצבעה באותם המקומות.

לדוגמה, ביישוב מצפה יריחו יש 153 מצביעים, ואופיר אקוניס קיבל 229 קולות. בבני ברק יש 334 בעלי זכות הצבעה, ומירי רגב קיבלה בעיר 436 קולות.

בקריית מלאכי קיבל יואב גלנט 780 קולות למרות שרשומים בעיר רק 516 מצביעים. בנתיבות קיבל ישראל כץ 1061 קולות, למרות שבעיר יש רק 1047 מצביעים. בהר חברון קיבל זאב אלקין 73 קולות למרות שרשומים במועצה האזורית 67 מצביעים בלבד.

מהליכוד נמסר בתגובה: "הליכוד גאה בפריימריז ובעובדה שהוא בודק את עצמו בצורה ישרה וקפדנית. תוצאות רשמיות יפורסמו בימים הקרובים לאחר שיושלמו כל הבדיקות בנושא".

פעילי הליכוד במצפה יריחו מסרו בתגובה: ''אנחנו שמחים מאוד וגאים ברשימת הליכוד שנבחרה, שרובה המוחלט קיבלה את תמיכתנו. בקלפי במצפה יריחו הצביעו 182 מצביעים ולא 153 כמו שפורסם. הסיבה שחברי ועדת הקלפי שכחו להוסיף דף תוצאות של מספר מועמדים נוספים (מירי רגב, גדעון סער, ישראל כץ, יואב קיש וכו') ולכן התוצאה חולקה לא נכון. התקלה תתוקן בהקדם. אין חשש לאי סדרים או לרמאות שנעשה בקלפי. הכל התנהל לפי החוק''.

צפו: נתניהו ורעייתו מצביעים בפריימריז