שרים לזכר אורי: "הטוב חייב לנצח"

מאות חברי תנועת הנוער בני עקיבא השתתפו בערב שירה לזכרה של אורי אנסבכר הי''ד, שהתקיים במוזיאון עין יעל בירושלים, לא הרחק מהמקום שבו נרצחה באכזריות על ידי מחבל ערבי.

דודה של אורי הי"ד, בועז בר-יודה, אמר כי המשפחה החליטה להעלות הערב דף פייסבוק מיוחד לזכרה - "להוסיף אור-ממשיכים בדרכה של אורי", במטרה שאנשים ישתפו ויעלו מעשים טובים שיעשו לפי רוח חייה של אורי הי"ד.

"הטוב ינצח, הוא מוכרח לנצח", אמר בועז. ''אתם הנוער הנפלא הזה שבאתם לכאוב להתחזק ביחד, אתם ההוכחה הגדולה שהאור יוסיף ויתגבר עד שיגרש את כל החושך . העולם צועד לעבר התיקון. המאבק שלנו על ארץ זו הדרך להופיע את הטוב. ארץ ישראל נקנית בייסורים. אורי נבחרה ע"י הקב"ה להיות עוד אבן בבנין הזה של הטוב. זה קשה וכואב, זו הדרך כנראה שהקב"ה בחר שהטוב יופיע בעולם".

באירוע נשאו דברים רב היישוב תקוע הרב אבי בלידשטיין, חבריה לתנועה של אורי הי"ד, אשת התקשורת סיוון רהב-מאיר, מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל, יו"ר מנהלת השירות הלאומי ראובן פינסקי, מנהל מרכז יעלים איתן יוגב ועוד.

מזכ"ל בני עקיבא אמר כי "במקום בו מנסים אויבינו לדבוק בחושך וברוע- אנו נוסיף אור. במקום בו אורי ז"ל נרצחה בידי רוצח בן בליעל- אנו דורשים ומבקשים חיבור לארצנו, עמנו ותורתנו. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה- זוהי לא רק אמירה. זו דרך חיים".