אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושליםצילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה

4 דקות, זה הזמן שלקח לאוהדי הפועל ירושלים לרכוש את כל הכרטיסים למשחק גמר גביע המדינה בכדורסל שיתקיים מחר (חמישי) באולמם הביתי, היכל הפיס ארנה שבבירה.

כזכור, הירושלמים שמארחים את שבוע הגביע, העפילו לגמר הגביע הביתי בפעם השלישית בהיסטוריה, לאחר שהביסו את הפועל חולון במשחק חצי הגמר ביום שני האחרון בתוצאה 77:91.

בפעמיים הקודמות בהן העפילה ירושלים לגמר הגביע באולמה הביתי, זה הסתיים בהפסדים צורמים וכואבים ליריבה שממול - מכבי ת"א. הפעם, המכבים מת"א לא שם, אך בגמר תחכה לה יריבה מכבית לא פחות מאיימת לאור כושרה הנוכחי ויכולתה על הפרקט - מכבי ראשון לציון.

גם ראשון, כמו מכבי ת"א, כבר גברה בעבר הלא רחוק בגמר שהתקיים בירושלים על האדומים מהבירה, כשהיה זה בגמר הפיינל-פור 2016, אז זכתה ראשל"צ באליפות היסטורית עבורה.

כעת, לאור מאזנה המדהים של ירושלים באולמה הביתי העונה בכל המסגרות - גביע, ליגה ואירופה, מאמינים האוהדים הירושלמים כי הפעם זה יסתיים בגביע ואלה קפצו על הכרטיסים למשחק הגמר ביום חמישי הקרוב כאחוזי טירוף.

בתחילה הוקצו לטובת הירושלמים 7,000 כרטיסים למשחק הגמר על ידי איגוד הכדורסל, כמות גדולה במיוחד ובהרבה מזו שהוקצתה ליריבה שממול מעיר היין, זאת לאור בקשת ראשון לציון בכמות כרטיסים מופחתת שעמדה על 1,400 כרטיסים בלבד.

אחרי שכבר אתמול רכשו כל הזכאים כרטיסים למשחק הגמר וגרמו לקריסת האתר 3 פעמים, היום (רביעי) נמכרו כל יתרת הכרטיסים שנפתחו למכירה לקהל הרחב בשעה 13:00, בתוך 4 דקות בלבד - כשאוהדים רבים אף רכשו כרטיסים ליציע המכבים מראשון לציון, בצר להם.

הדבר מבטיח כי במשחק הגמר מחר יהיה רוב ירושלמי ברור ביציעים, דבר שיהווה אווירה ביתית מצד אחד עבור האדומים מהבירה, ועוינת עבור האורחים מראשון לציון. הפעם בירושלים לא מוכנים לוותר בקלות על התואר.

יש לציין כי המחירים נעו מ-50 שקלים בגלריה ועד 400 שקל במיקום מרכזי באולם, כשבאיגוד הכדורסל הקצו כמות גדולה של כרטיסים במחירים מוזלים, אם כי במקומות פחות אטרקטיביים. כל זאת לא מנע מהאוהדים הירושלמים לחטוף את הכרטיסים - בכל זאת, לא בכל יום קבוצתם נמצאת צעד וחצי מזכיה בתואר הגביע.

האם זה יסתיים עם זכיה חמישית בתולדותם בגביע המדינה בכדורסל? תשובות בקרוב