הרב דרור אריה מתנועת "חזון" התעמת אתמול (רביעי) בחדשות 2 עם חן אריאלי, יו"ר האגודה למען הלהט"ב, לדיון במסע הפרסום של "חזון" למען המשפחה הנורמלית.

"הקמנו את התנועה שלנו לקראת הבחירות", אמר הרב אריה, "כדי להציב במוקד סדר היום את הזהות היהודית כנגד גורמי קיצון כמו ה-BDS והקרן החדשה שמנסים להסיט את מדינת ישראל שקמה על בסיסי התנ"ך, על בסיס חזון הנביאים, על בסיס עשרת הדיברות ולהעביר אותה למקום שהוא לא מתאים לאופי היהודי, למסורת, לערכים שבהם גדלנו. ואחד מהערכים הבסיסיים והגרעיניים ביותר זה המשפחה. המשפחה זה אבא ואמא וילדים. זוהי משפחה נורמלית".

"המציאות היא נצח ישראל", פסק "המציאות היא הטבע. מדינת ישראל קמה על בסיס המציאות היהודית הזאת, של בריאת האדם, זכר ונקבה, ומשפחה".

"מי שמגדיר את הטבע זה הטבע והרוב", הוסיף. "העולם בנוי מזכר ונקבה. אדם ואישה. גם עולם החי, כל הבריאה כולה בנויה מזכר ונקבה שמשלימים אחד את השני וזה הטבע, זו הנורמליות".

"הדברים שאומר האדון שממולי הם דברי הסתה ושנאה", קבעה אריאלי הנסערת. "מי שעומד מאחורי הקמפיין הזה צריך לשבת מאחורי סורג ובריח... זו תנועה פשיסטית... זו הסתה לרצח הבא."