אושרת קוטלר
אושרת קוטלרצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

יו"ר יד לבנים, אלי בן שם, ששכל את בנו קובי באסון המסוקים, קורא בערוץ 7 לשקול את המשך העסקתה של אושרת קוטלר על רקע דבריה על חיילי צה"ל שאותם כינתה "חיות אדם".

"אני חושב שזאת אמירה אומללה ומיותרת, עם כל הכבוד אני חושב שמגישת חדשות לא צריכה להתבטא בצורה כזאת ולהביע דעה כזאת בערוץ ממלכתי".

הוא קורא לקוטלר לרדת לשטחי יו"ש ולהבין עם מה החייליים מתמודדים, "אי אפשר לשפוט את החיילים שנמצאים שם. אני רוצה קודם שהמגישה הזאת אושרת קוטלר תהיה בשטחים פעם אחת במצבים שהחיילים נמצאים שם ואז היא תוכל להבין באיזה סיטואציות הם נמצאים. אני חושב שיש לנו בצבא את הגורמים המוסמכים שיטפלו בעניין ולחרוץ דין לפני שיש הליך שיפוטי זה חמור מאוד".

בן שם קורא לשקול את המשך העסקתה כמגישה חדשות, "אני חושב שבערוץ 13 איפה שהיא נותנת את מהדורת החדשות צריכים לעשות חשיבה אם להמשיך לתת לה לשדר בכלל. זו אמירה שפוגעת בצה"ל ופוגעת בחיילי צה"ל ואני חושב שזה לא היה אמור להיות בערוץ טלוויזיה".

הוא מקווה שההליך השיפוטי כנגד לוחמי נצח יהודה יעשה צדק עם הלוחמים, "לאף אחד מאיתנו אין את הכלים ואת הידע והיכולת לשפוט אותם. המפקדים שלהם והפרקליטות הצבאית ערים לנושא הזה הם רגישים למה שעבר על החיילים לפני שהם עשו את מה שהם עשו ואני חושב שצריך להשאיר לצבא לטפל בעניינים האלה".