חודשיים וחצי עברו מאז רעדה האדמה בחיפה ואוהדי מכבי חיפה ראו איך הכל קורס שוב, עונה שמינית ברציפות. היה זה עם ההודעה של אלי גוטמן, מי שמונה למאמן בקול תרועה רמה רק שבועיים לפני ועמד פעמיים בלבד על הקווים, על עזיבתו את הקבוצה בשל בעיות רפואיות.

האוהדים בחיפה לא ידעו את נפשם, המחאות נגד הבעלים יענקל'ה שחר חזרו ובאו ביתר שאת ונראה היה שאלה יתמודדו במאבק ההישרדות. ואז בא מרקו בלבול, וחודשיים וחצי אחרי שום דבר לא נראה כמו שהיה - בעיקר הטבלה.

פעמיים בלבד בכל ההיסטוריה ניצחה הפועל חדרה את מכבי חיפה, פעמיים זה קרה באצטדיון הביתי של החיפאים. הערב (ראשון) נפגשו שוב הפועל חדרה ומכבי חיפה למשחק שהוא קרב צמרת לכל דבר ועניין.

הירוקים מחיפה שהפסידו חמש פעמים העונה בביתם, לא רצו לפספס את ההזדמנות להבטיח כמעט באופן סופי את הופעתם בפלייאוף העליון, למרות העונה הרעה שעברה עליהם, ועלו נחושים מאוד אל המשחק הערב באצטדיונם הביתי, אצטדיון סמי עופר שבחיפה.

המשחק נפתח עם בשורה רעה עבור חיפה כשכבר בדקה ה-8 סלליך נפצע וביקש חילוף, אך שתי דקות לאחר מכן הסכר נפרץ. מאבוקה הגביה טוב מימין, רוקאביציה נגח את הראשון של חיפה במשחק.

בדקה ה-35 הכפילה חיפה את היתרון, שוב מבישול של מאבוקה המגן הימני. הפעם היה זה תורו של קרים פריי שהגיע בחלון ההעברות האחרון של חודש ינואר לכבוש, כשזה כבש את שער הבכורה שלו במדים הירוקים.

בדקה ה-59 הצטרף אל מסכת הכובשים גם מוחמד אבו-פאני, שפתח את העונה הנוכחית בחדרה כמושאל מחיפה וחזר אליה לפני כחודש. אליאל פרץ רק צימק בדקה ה-76.

כעת לירוקים מהכרמל יש 37 נקודות, בדיוק כמו לשניה בטבלה בני יהודה רק עם הפרש שערים נחות. חיפה של מרקו בלבול עם שישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו ומחברת לראשונה העונה שני ניצחונות בית רצופים - הטבלה לא משקרת. חיפה תהיה בפלייאוף העליון כמעט בוודאות, מי עוד יצטרפו אליה?