בנות אולפנת מרון
בנות אולפנת מרוןצילום: מטה הנוער למען פולארד

בעקבות הדיווח בערוץ 7 אודות תחושותיו הקשות של יהונתן פולארד כמי שננטש על ידי החברה בישראל מאז יצא מהכלא, מתארגן מטה 'הנוער למען פולארד' לפעילות מחודשת שתשיב את פולארד למודעות הישראלית ואת קריאתו לאפשר לו לעלות לישראל.

חברי מטה 'הנוער למען פולארד' יצאו בימים אלה בקמפיין שבמסגרתו הציבור נקרא להצטלם עם הכיתוב "פולארד, לא שכחנו!" ולשתף ברשתות החברתיות. על פי הדיווח מהמטה מראשית השבוע ועד עתה התקבלו במטה עשרות תמונות מאזרחים בכל הגילאים והמגזרים כשהמאחד אותן הוא הכיתוב המדובר.

"כשראינו את הפרסום בערוץ 7 לא יכולנו להתעלם ולתת לזה לעבור לידינו, והחלטנו לחדש את פעילות המטה שהוקפאה בשנים האחרונות", מספרת שירה עטיה, ממובילות הקמפיין. "יש לנו חובה מוסרית והכרת הטוב עצומה ליהונתן שמסר נפשו למעננו, ונעשה הכל כדי שהציבור בישראל לא ישכח אותו", היא מוסיפה.

נזכיר כי בדיווח הבוא ציטוט של פולארד מהג'רוסלם פוסט ובו אמר לחבריו כי ננטש ע"י מדינת ישראל בכלל וע"י נתניהו בפרט. "ההבדל היחידי ביני לבין שני החיילים המוחזקים בעזה הוא שהם מתים ואני חי", אמר. "כולנו הופקרנו".

פולארד אמר לחבריו שאם מערכת היחסים בין נתניהו וטראמפ היא כל כך טובה כפי שעולה מהכרזות, הרי שניתן לעשות יותר כדי לקבל מארה"ב אישור שיאפשר לו לעלות על מטוס לישראל.

ממטה 'הנוער למען פולארד' נמסר: "אנו קוראים לכלל הציבור בישראל להצטרף לקמפיין ולהעביר לאחינו היקר יהונתן פולארד מסר שעל אף הנושאים הרבים הבוערים על סדר היום, לא שכחנו אותו ואנחנו מחכים בקוצר רוח לשחרורו בקרוב בעז"ה".

יצוין כי במטה כבר מסומן השלב הבא במיזם. בשלב זה יחולקו פלאיירים ומדבקות ויוקמו דוכנים למכירת חולצות, צמידים ופריטים נוספים המבטאים את הקריאה לעזרתו של פולארד. במקביל בכוונת בני הנוער לפנות לאישי ציבור לחבור אליהם למהלך הסיוע לפולארד.