כחלון
כחלוןצילום: חזקי ברוך

שר האוצר ויו"ר ''כולנו'' משה כחלון ושר הכלכלה אלי כהן פתחו היום (שישי) את המטות של המפלגה בבת ים, חולון וראשון לציון.

השר כחלון תקף את מפלגת כחול לבן, "אני אומר לכם בצורה הכי גלויה, אני לא יודע איפה הכחול ולא יודע איפה הלבן, אני לא יודע אם הם בעד הבנקים או בעד הציבור, אני לא יודע אם הם בעד הקבלנים או בעד הזוגות הצעירים. יש שם בלבול מוחלט. אני מצפה מכחול לבן שבאמת יחדדו את המסרים, נדע מה קורה איתם ואז נוכל להתייחס.

מה קורה איתנו, אתם רואים ויודעים. הראינו לכם דפי הישגים, הראינו לכם את הפעולות שלנו למען החיילים, למען הזוגות הצעירים, למען היולדות, חיסכון לכל ילד ולמען הנכים. זה מפלגת כולנו, זאת המפלגה. יתר המפלגות אנחנו ממש לא יודעים מה הם ומי הם. כשנדע, נוכל להתייחס".

באשר לחיבורים ומפלגות האחרות אמר השר "חברים, הבחירות התחילו. מפלגת כולנו בנויה עליכם. יש מפלגות שבנויות על הטלויזיה, הם יקבלו 15 דק מסך למרות שלא הזיזו מאפרה ממקום למקום, בלי שדאגו לאף ילד או לאף קשיש. לנו אין את הטלויזיה, לנו יש אתכם, אתם הכח שלנו, אתם השגרירים, אתם הטלויזיה שלנו".

לפעילים אמר משה כחלון "אני שמח להיות כאן, אנחנו לא נמצאים כאן מבחירות לבחירות, אנחנו תמיד פה כשבת ים צריכה אותנו- גם בשעות הקשות לפני שנתיים וחצי כשהיה צריך לחלץ את בת ים ממשבר וחילצנו. כשאמרנו שנוזיל את הצהרונים, לא האמינו-הוזלנו.

אמרנו שנאריך את חופשת הלידה, לא האמינו- הארכנו, לא האמינו שנעלה את שכר המינימום, לא האמינו שלא נעלה את המיסים, לא העלנו, לא האמינו שנוריד את האבטלה-הורדנו. לא האמינו לנו לכלום ועשינו הכל, אבל זו רק ההתחלה, יש לנו עוד הרבה תוכניות להמשך- תוכניות להוזיל את מעונות יום, גם לטפל במערכת הבריאות, גם לטפל בסטודנטים וחיילי צהל, גם בקשישים".