טויוטה קורולה החדשה הגיעה לישראל עם גרסה חדשנית ומיוחדת, שכזאת עוד לא ראיתם. קורולה, מותג המכוניות המשפחתיות הנמכר ביותר בעולם, הגיעה לראשונה עם מערכת היברידית מתקדמת וחסכונית - לצד עיצוב חדש עוצר נשימה.

אז לפני שתתמכרו לקורולה החדשה, הנה 8 דברים שאתם חייבים לדעת:

1. לראשונה – קורולה היברידית!

לראשונה בתולדות הדגם, טויוטה קורולה בגרסה היברידית, מצוידת בדור הרביעי לטכנולוגיה ההיברידית של טויוטה. הטכנולוגיה פורצת הדרך משפיעה גם באופן מהותי על צריכת הדלק המשולבת של המכונית, כאשר לפי נתוני היצרן מדובר על 17.9 ק"מ לליטר, לפי תקן WLTP החדש.

בנסיעה בינעירונית חכמה תוכלו להגיע לצריכה של 3.5 ליטר ל-100 ק"מ (לפי נתוני יצרן ובתנאי מעבדה). הקורולה ההיברידית מוגדרת כרמה 2 מבחינת זיהום האוויר, על גבול הרמה המזערית.

השורה התחתונה ברורה – הקורולה ההיברידית היא חסכונית מתמיד, בעלת זיהום אוויר מופחת ושחיקה מופחתת של הבלמים. לראשונה, כל היתרונות של חוויית הנהיגה ההיברידית – השקטה, היעילה, האיכותית והחסכונית – במכונית המשפחתית המובילה בעולם.

2. משפחתית – עם ביצועים

ברגע שתלחצו על דוושת הגז עם הקורולה שלכם, אתם תרגישו שזו ממש לא רק משפחתית, אלא מכונית ספורט עם ביצועים מעולים. ההספק המשולב של 122 כ"ס בגרסה ההיברידית מאפשר לכם להאיץ מהר כשצריך (ההשתלבויות מעולם לא היו קלות יותר) ולהגיב היטב לתנאי הדרך. הרכב מגיע מ-0 ל-100 קמ"ש ב -11 שניות בדגם ההיברידי.

3. הדור הבא של הבטיחות

מתכננים לרכוש את המכונית הבאה שתשמור לכם על המשפחה? על רמת הבטיחות אסור לכם להתפשר. לסטנדרט קוראים בפשטות - TOYOTA SAFETY SENSE 2.0. זהו מכלול מערכות הבטיחות המקוריות והמתקדמות של טויוטה, המותג האמין והבטוח ביותר.

בקורולה תוכלו ליהנות בין היתר ממערכת קדם התנגשות, הכוללת מערכת עזר לבלימה העוצרת בפני מכוניות אחרות, הולכי רגל, רוכבי אופניים ואופנועים. אם הנהג אינו מצליח לבלום בזמן, הבלמים נכנסים אוטומטית לפעולה, כדי למנוע פגיעה או לצמצם נזקי התנגשות.

מערכת נוספת שחובה כיום להקפיד עליה היא מערכת שמירת מרכז נתיב, המסייעת על הנהג לשמור על נהיגה עירנית ועל מקומו בנתיב הנסיעה. מתכוונים לרכוש מכונית חדשה? הקפידו לכלול את מערכות הבטיחות בצ'ק ליסט יחד עם מערכת אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורי דרך, בקרת שיוט אדפטיבית להקלה על נסיעות ארוכות ועוד.

רוצים לדעת עד כמה הקורולה החדשה בטיחותית? ובכן, לפי הגדרות משרד התחבורה, המכונית זוכה לרמת אבזור בטיחותי של 7 מתוך 8, ובכך נחשבת לבעלת רמת בטיחות מהגבוהות ביותר.

4. עיצוב כזה עוד לא היה

כאן באמת צריך לתת לתמונות ולעיניים לדבר, כי עיצוב נחשק כזה מעולם לא היה למותג המשפחתי של טויוטה.

5. איכות נסיעה משודרגת

הקורולה החדשה היברידית ומספקת חוויית נהיגה ייחודית ביותר, שקטה למדי, נעימה וחלקה מאוד. הקורולה גם מבוססת על פלטפורמת TNGA הוורסטילית של טויוטה, שמטרתה לספק אחיזה מדויקת וניהוג חד בכביש, כאשר התוצאה ברורה - איכות וחוויית נסיעה גבוהות יותר. גם במידות של הדגם יש שינויים - תוספת של 5 מ"מ לרוחב ו-10 מ"מ לאורך, לצד קיצוץ של 10 מ"מ בגובה. מירווח גדול יותר, לצד עיצוב אלגנטי.

6. הנייד בצד – הטעינה נוחה

והנה איבזור מיוחד לחובבי הגאדג'טים! משטח לטעינה אלחוטית לסמארטפון שלכם. בלי כבלים, בלי מעמדים ומשטחים על הדשבורד - משטח פשוט ונוח לשימוש. שדרוג מצוין לנהיגה היומיומית שלנו. (זמין בחלק מרמות הגימור).

7. מערכת המולטימדיה שאי אפשר בלעדיה

בעת רכישה של טויוטה קורולה מהיבואן הרשמי תוכלו לקבל מגוון הטבות - אחת מהן היא מערכת מולטימדיה מהטובות והמתקדמות בשוק, כולל מפרט בעברית ואת מערכת הניווט שאי אפשר בלעדיה - WAZE. כל אחד יכול להעיד - ההבדל בנהיגה במכונית עם WAZE כחלק מהמולטימדיה לבין נהיגה עצמאית - כמו שמים וארץ. עוד פרט בדרך לחוויית הנהיגה המושלמת.

8. פחות רעש, יותר ביצועים

הקורולה החדשה מגיעה עם בידוד רעשים משופר, על מנת לשדרג את חוויית הנסיעה הנדרשת למכונית משפחתית. בנוסף, יש שיפור ניכר בתחום הנקרא NVH - Noise, vibration, and harshness - הרעשים שפולטת המכונית עצמה. כאן אפשר גם לציין את השיפור בתיבת ההילוכים הרציפה, שתסייע בנהיגה חלקה, כולל יציאה מהירה מהמקום. רוצים להכיר מקרוב? זה הזמן להירשם לנסיעת התרשמות ללא כל התחייבות.