עובדים ונהנים
עובדים ונהניםistock

לא אחת נאמר כי חיפוש עבודה הוא עבודה בפני עצמה. ואכן, במקום לנצל את הזמן הפנוי שיש לכם לעבודה וטיולים, אתם משקיעים רבות בעריכת קורות החיים שלכם, מתייעצים עם קרובי משפחה וחברים ואפילו משלמים למנוי לאתרי חיפוש עבודה על מנת למצוא את עבודת חלומותיכם.

וכאן משהו לא נשמע הגיוני כל כך, כי בזמן שאתם יושבים בבית ללא כסף שנכנס לכם לחשבון, אתם בעצם צריכים לשלם כדי למצוא עבודה.

כל היתרונות של פלטפורמת Mploy

כדאי שתכירו את פלטפורמת הדרושים - Mploy. מדובר בפלטפורמה חברתית ואיכותית שנועדה להחליף את אתרי חיפוש העבודה המציעים שירותי פרסום משרות בתשלום.

האתר של Mploy הוא פורטל דרושים חינמי, שבו ניתן לחפש עבודה לפי תחומים כמו אינסטלציה, פרסום ושיווק, תוכנה וכן לפי קטגוריות כגון דרושים עובדים ללא ניסיון, משרות סטודנטים, עבודה זמנית, עבודה מהבית ועוד. הפלטפורמה מפרסמת משרות דרושים בחינם – עבור מעסיקים ומחפשי עבודה.

חיפוש עובדים או עבודה מעולם לא היה פשוט יותר בזכות כמה מאפיינים משמעותיים:

הפלטפורמה תומכת בפייסבוק – הפלטפורמה כוללת כמה אלגוריתמים חכמים שיכולים לאסוף את כל המשרות הרלוונטיות לפי קבוצות ואיזורים. האלגוריתמים מציגים את כל המשרות במקום אחד, כך שאין צורך לעבור קבוצה אחר קבוצה בחיפוש המשרה הרלוונטית.

אפשרות נוחה נוספת היא לקבל את המשרות הרלוונטיות מהפייסבוק באמצעות הסוכן החכם באתר, ישירות לתיבת המייל.

חיפוש לפי מיקום – הפלטפורמה מאפשרת לחפש עבודה בהתאם למיקום הגיאוגרפי של המועמד, בין אם הוא מבצע חיפוש עבודה בצפון או חיפוש עבודה בתל אביב, לדוגמה.

התנהלות בשקיפות מלאה – כל תהליך חיפוש העבודה או העובדים מתנהל בשקיפות מלאה כלפי הגולשים. כל מועמד שהגיש קורות חיים יוכל לדעת אם קורות חייו הגיעו למעסיק ואם המעסיק צפה בהם.

לא נמצאים בבית? יש גם אפליקציה

פלטפורמת Mploy אינה מבוססת רק על אתר, אלא גם על אפליקציה המותאמת למשתמשי אייפון ואנדרואיד. כך שניתן לשלוח קורות חיים גם אם אתם מחפשים עבודה אחרת ובדיוק יצאתם להפסקה, או כשאתם נמצאים בכלל בחופשה משפחתית ורוצים לקדם קצת את העניינים.

באופן כללי, פלטפורמת Mploy מתאימה לכל מי שמחפש עבודה – בין אם מדובר במתכנת שיש לו כמה שנות ניסיון בתחום ובין אם מדובר בסטודנט למדעי החברה שמחפש לעבור התמחות בבית הספר או בגן ילדים.

Mploy – דרושים גרסת Web | הורדה לאנדרואיד | הורדה ל - iOS