מפגן אלימות נוסף בליגת העל בכדורגל מצידם של אוהדי סכנין. בפעם הקודמת שנפגשו מכבי חיפה ובני סכנין, במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל, נעצר אוהד סכנין קטין לאחר שהשליך בקבוק זכוכית על שמשת אוטובוס שחקני מכבי חיפה והביא לפציעתו של אחד משחקני היריבה מחיפה.

הערב (מוצאי שבת) שוב מול מכבי חיפה, שוב היו מעורבים אוהדי סכנין באירוע אלים.

היה זה בעקבות התבטאות של אחד מהאוהדים האורחים מסכנין כלפי שחקן קבוצתו, דבר שהביא לתקיפתו בידיי חבריו ליציע, דבר שגרר אחריו קטטה אלימה ביותר.

בעקבות אותה קטטה נעצרו שלושה מהאוהדים הערבים, כשבמשטרת ישראל עכבו אותם לחקירה ובסיומה הורחקו אלה ממשחקי קבוצתם למשך 30 יום, תוך התחייבות להתייצב בתחנת המשטרה בכל זמן המשחק של קבוצתם.

מדוברות המשטרה נמסר כי "במסגרת אכיפה חסרת פשרות נגד עבירות אלימות בספורט, עכבה המשטרה הערב לחקירה והרחיקה 3 אוהדים בגין מעורבות בקטטה ביציע באצטדיון סמי עופר. 3 המעורבים תושבי הצפון בגילאי 17-46 עוכבו כאמור לחקירה ובסיומה הורחקו ממשחקי קבוצתם למשך 30 יום תוך התחייבות להתייצב בתחנת משטרה בכל זמן המשחק של קבוצתם".

שוטרי היחידה למאבק באלימות בספורט במחוז חוף ציינו כי ימשיכו באכיפה כלפי כל גילוי אלימות במגרשי הספורט ויינקטו בכל הכלים העומדים לרשותם על מנת לפעול כנגד מקרים מסוג זה.