ארבעה חודשים אחרי הטיפול שעבר, הוא שמח יותר, בטוח יותר, חברותי יותר ובקיצור– הוא הרבה, הרבה יותר. יותר חי!

צחי רביבו הוא אחד האנשים הוותיקים והמנוסים בתחום האסתטיקה. כבר 25 שנים הוא עומד בראש חברת "הייר-קלאב", אחת החברות המובילות בישראל בתחום זה. צחי ליווה אישית כמה אלפי ישראלים בדרכם להגשמת החלום הגדול ביותר שלהם, חלום השיער !

רביבו עצמו הקריח לחלוטין באמצע שנות ה-20 לחייו ומספר: "בכל פעם שלקוח סיים את התהליך, חשתי גאווה, שמחה ואושר. כשהאדרנלין התפזר והחגיגות שכחו, הגיעו רגעי הכאב והצער העמוק. אני עצמי לא עברתי תהליך שכזה למרות שממש סבלתי מהיעדר שיער. הסיבה היא, שרק באחרונה פיתחנו טכניקה ייחודית המאפשרת צפיפות שיער של פי שלוש מהצפיפות הרגילה ב fue . הטכנולוגיה הישנה פשוט לא הבטיחה לי פתרון הולם. כרגע, ארבעה חודשים מאז שעברתי את התהליך, אני פשוט אדם אחר. אבדן השיער השפיע על חדוות החיים שלי, על הביטחון העצמי, הגישה שלי לעובדים, ספקים וחברים. הודות לצוות המקצועי והמופלא, בבית החולים הגדול והמפואר של "הייר-קלאב" בטורקיה, נולדתי מחדש. קבלתי טיפול ושירות סבלני, תומך ואמין מידיו של צוות בן 50 רופאים ואחיות, חלקם ישראלים. אני כותב את המילים ומתרגש. כייף לי, אני אדם אחר ואני יודע בדיוק מה מרגיש אדם קירח ואיזו תחושת חיים מהווה החזרה לראש מלא שיער, אחרי 25 שנה של קרחת. התהליך שעברתי מילא אותי במוטיבציה ובתחושת שליחות אמיתית לעשות הכל כדי שכל אחד ואחת יגשימו את החלום הזה בעצמם".

צחי נשוי ואב לשלושה, הוסיף לעצמו תפקיד חיוני כדי לנהל מקרוב את התהליך. "ביקשתי מבעלי החברה להתמנות כמנהל חדרי הניתוח של "הייר-קלאב" כדי לעקוב ממש מקרוב אחרי כל תהליך. המטופל חייב להבין שקרחת אינה גזירת גורל ושחשוב לבחור במסלול הטיפול הנכון. הסיפור אינו- יותר זקיקים או פיקוח תמידי, חבל להתמסר לטיפולים שבאים לאחר ההשתלה במטרה לקלוט מקסימום זקיקים שהושתלו. יש אלפי קליניקות בטורקיה, אבל פתרון כולל, טבעי, אמין ומדוייק, זה נכס שאסור לזלזל בו".

לובי בית החולים "הייר קלאב" בתורכיה.
לובי בית החולים "הייר קלאב" בתורכיה.צילום: יח"צ

למה אתה קורא פתרון אידיאלי? מה ההבדל בין הקליניקות?

"לקוחות ישראלים צריכים לדאוג לעצמם לבטחון מקסימאלי בתהליך. הם זכאים לקבל ליווי בחדר הניתוח ועדיף שישהה לצידם אדם שמנוסה בטיפול. חובה לחפש פתרון שמעניק שקט נפשי, ביטחון ותוצאות מעולות".

איך אפשר להתחיל במסע?

"צעד ראשון מצויין הוא פשוט ללכת להתייעץ. אל תתחייבו, אל תתמסרו, בואו לשמוע. קבלו אבחון מדוייק, קבלו הסתכלות מקצועית. אחרי שיהיו לכם ביד כל הנתונים המקצועיים, נתחו את המצב ותבקשו הצעות לפתרון. בשלב הזה, תוכלו לבחור מסלול אישי מתאים ובטוח".

אם תרצו להתייעץ לגבי פתרונות מתקדמים, לחצו על הקישור