מה לא הייתי נותן בשביל קצת שקט / קצת להירגע / לחזור לנשום, לישון כמו ילד/ להירדם במיטה, אבל פחד תמידי / כמו מוות איטי מתנגן בי כמו מזמור תפילה/ חג מעליי לכל מקום הולך איתי / מלאך לבוש סימן שאלה/

כלום לא מובן מאליו לא אור השמש / גם לא יום חדש/ בסוף הרחוב נורה דולקת. שם אני נגמר / פחד תמידי/ מטלטל אותי רקדן שמאבד שיווי משקל/ כמו אולסטארס שמישהו זרק על עמוד חשמל.

שנים יורקים עליי ואומרים לי שזה גשם / תפסתי צד גם בלי לבחור / עומד בתחנה ולא באה רכבת /
משהו חייב לקרות / חייב לקרות מה לא הייתי נותן כדי ללכת / לאיבוד לעזאזל אמת או שקר/

לחיות עד הקצה / לא לדאוג מה מחכה בלי פחד שמכה מעיר אותי מתוך חלום ישן/ נספג בעורי / הצמיח קוצים אין באמת .. מקום כזה זמן .

שלמה ארצי: "מוש זה כייף גדול של אדם/זמר וראש טוב. עשינו את השיר באהבה מול הטקסט המיוחד והחריף והאישי כל כך של רועי חסן.. שלושה אנשים בטריפ.. "

מוש בן ארי: "יש דברים שקורים ברגעים לא צפויים כמו המפגש של שלמה ושלי. הגעתי לאולפן לחזרה על המופע שלי וברגע שיצאתי להפסקה, פגשתי את שלמה במסדרון, ואיך שהוא ראה איתי הוא אמר "איזה חיים ארוכים יש לך, בדיוק חשבתי עליך לשיר שאני עובד עליו, מה אתה אומר?" מיד אמרתי לו לפתוח את המיקרופון והתוצאה לפניכם. החיבור הזה הוא רגע גדול בזמן לא צפוי."

רועי חסן: "משהו חייב לקרות" הוא שיר כמיהה לגאולה פרטית של האדם, שגם במצבים שהכל מפחיד ותקוע בחייו עדיין מקוננת בו האמונה שהדברים יראו אחרת, שמשהו חייב לקרות.

בפעם הראשונה ששלמה שלח לי הקלטה ביתית שבה הוא שר את השיר ומלווה את עצמו בגיטרה התרגשתי בטירוף. מעבר לכך שזה כבוד גדול עבורי לכתוב לשלמה, שמאז ומתמיד היה אחד היוצרים האהובים עליי ביותר, אני מרגיש שהדבר הכי משמעותי שיצא משיתוף הפעולה הזה הוא שהרווחתי חבר לחיים."