שחקני סכנין
שחקני סכניןצילום: פלאש 90

השלישי הלך, הרביעי בדרך. 6 מחזורים בלבד החזיק גיורגי דרסיליה בתפקידו כמאמן בני סכנין בליגת העל בכדורגל, וגם זה בקושי רב.

המאמן הגיאורגי ששיחק בעברו במדי מכבי חיפה וכפר סבא ואף שימש עוזר מאמן בחיפה ובסכנין תחת אלישע לוי, פוטר הבוקר (שלישי) מאימונה של סכנין למרות שהצליח במעט לייצב את הקבוצה על אף העובדה כי זו עדיין במקום האחרון בטבלת ליגת העל בכדורגל עם 20 נקודות בלבד.

המאמן שמונה בקול תרועה רמה ב-22 בינואר והגיע על תקן הבטחה גדולה, החזיק מעמד אמנם 8 משחקים בתפקיד - 6 מחזורי ליגה ושני משחקי גביע, אך פיטוריו היום אינם הפתעה בשל העובדה כי כבר כמעט ופוטר לפני שבועיים. ניצחון מפתיע על בני יהודה דחה את הקץ במעט עבורו, אך אחרי הפסד למכבי חיפה במחזור הליגה האחרון, נפל הפור.

בסכנין עכשיו מחפשים אחר מאמן רביעי העונה - כששם מקווים כי אייל לחמן שכבר דחה את ההצעה לבוא ולאמן אותם, יסכים לבסוף.

תחת אימונו של דרסיליה השיגה בני סכנין 5 נקודות מ-18 אפשריות, כשבין היתר חילץ נקודה בתיקו 0:0 מול מכבי ת"א וכאמור ניצח גם את בני יהודה. כעת מאמינים בסכנין כי הישרדות בליגת העל אפשרית - עם מאמן רביעי על הקווים בדמותו של אייל לחמן הוותיק שמנהל כיום את מחלקת הנוער של בני יהודה. איתו, מאמנים בסכנין, אפשר לשרוד בליגת העל.

אחרי שפיטרה מתחילת העונה את בני בן זקן ועמיר תורג'מן, מפטרת כעת סכנין, מחזור אחד לסיום העונה הסדירה, מאמן שלישי רק העונה ושישי בשנתיים. ככה לא שומרים על כבוד המאמן, על יציבות של השחקנים ועל המקום בליגה. זה עוד ייגמר בירידת ליגה.

צפו במשחקו האחרון של דרסיליה על הקווים של סכנין: