רצי שלוה במרתון ירושלים בשנה שעברה
רצי שלוה במרתון ירושלים בשנה שעברהצילום: באדיבות שלוה

ארגון 'שלוה' ממשיך לשבור שיאים. אחרי ששברו את הרשת וחדרו לכל הלבבות במדינה, עם המסע המדהים שלהם בדרך לאירווזיון בתכנית 'הכוכב הבא', להקת 'שלוה' והארגון כולו מגיעים למרתון ירושלים ועל הדרך שוברים שיא חדש.

הארגון שמעניק בית חם לילדים בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות, יהיה הגדול ביותר שלמענו ירוצו במרתון ווינר ירושלים 2019 שיתקיים בעוד כשבוע וחצי.

למעלה מ-1,600 רצים, מהארץ ומחו"ל, ייצגו את 'שלוה' במקצי המרתון השונים ובמקצה הקהילות המיוחד ל-800 מטר, המקצה החברתי הגדול ביותר בישראל. מדובר בשבירת שיא של כמות משתתפים שירוצו למען ארגון חברתי אחד במרתון ירושלים ועובדה זו מעמידה את שלוה כנבחרת הקהילתית -חברתית הגדולה ביותר במרתון ירושלים ובמקצה הקהילות.

זו לא הפעם הראשונה בה 'שלוה' משתתפת במרתון הבינלאומי שבירושלים, כשלמעשה כבר 9 שנים ברציפות, בכל שנה מאז החלה ריצת מרתון זו להתקיים בבירה, משתתפת 'שלוה' ובכל שנה מעמידה כמות גדולה מאוד של רצים ורצות שמתגייסים למענה - מה שהופך אותה גם לארגון החברתי הוותיק ביותר המשתתף במרוץ המיוחד של המרתון הירושלמי.

אחרי שבשנים האחרונות הובילו את נבחרת הרצים של 'שלוה' ידוענים רבים ומגוונים, מכל התחומים ומכל הסגנונות, השנה מי שיובילו את הנבחרת המיוחדת של 'שלוה' על כל רציה הרבים, יהיו לא אחרים מאשר חבריהם - הלא הם להקת שלוה המרגשת והמדהימה.

ההתרגשות של ילדי שלוה לקראת ההשתתפות במרוץ הקהילות של מרתון ירושלים כבר בשיאה וההכנות הרבות עליהן עמלו בחודשים האחרונים בשלוה הולכות ונשלמות לקראת מרתון ירושלים התשיעי.

מטרת גיוס הכספים היא לצורך קליטת ילדים נוספים בשלוה והרחבת תכניות התמיכה בהם ובבני משפחותיהם, כשגם השנה ירוצו לצד ילדי שלוה ובני משפחותיהם חיילי מג"ב, תנועות נוער, תלמידי בתי ספר וכן מפורסמים שיגיעו להביע את תמיכתם בשלוה.

בשנים האחרונות השתתפו עם שלוה במרוץ הקהילות שחקני קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים המאמצת את שלוה לאורך כל השנה, כוכבי בית"ר ירושלים, המדליסט האולימפי אורי ששון, גלעד שליט, הטניסאית לשעבר שחר פאר, רון שחר, איתי תורג'מן, ג'קי אזולאי ועוד.

אבי סמואלס, יו"ר 'שלוה' אמר כי " ילדי שלוה הפכו לחלק בלתי נפרד ממרתון ירושלים החל מיומו הראשון ואנו נרגשים בכל פעם מחדש להשתתף בו. מדובר בהצהרה חברתית חשובה מאין כמותה בדבר קבלת השונה אל חיק הקהילה. לא מדובר בריצה תחרותית, אלא עשייה משותפת של כולם למען ילדי ירושלים עם הצרכים המיוחדים. הפרויקט מחמם את הלב ומעניק לילדים, למשפחות, לצוות ולמתנדבים המון כוח ואנרגיות להמשך הדרך. אנו מברכים על הזכות שניתנה לנו להמשיך את המסורת הנפלאה הזאת ומודים על כך לעיריית ירושלים ולעומד בראשה ראש העיר מר משה ליאון".