לייזר טאג
לייזר טאגצילום: יהונתן בורא

מקבלי ההחלטות מחפשים ללא הרף דרכים לעורר את עמיתיהם בדרכים חדשות וחדשניות, כנסים יבשים ונאומים מוטיבציוניים לעיתים רחוקות מגייסים יותר מפיהוק מעמיתים לעבודה.

אבל לייזר טאג נוגע בכל הפרמטרים הללו. זה לוקח אנשים מתוך שגרת היום יום שלהם לתוך עולם של פנטזיית לחימה.

אחת החברות המובילות היום בארץ בפעילויות 'לייזר טאג' היא חברת 'לייזר טאג קלאב', שהביאה את הציוד צעד אחד קדימה עם נשקים דמויי מיקרו תבור, רימונים, פצצות, מוקשים, אפודים המסונכרנים עם חיישנים לתחושת פגיעה והריגת האויב.

חשוב על כל הדרכים שבהן הלייזר טאג מסייע בפיתוח לכידות צוותית עבור פעילות הגיבוש של העובדים שלך:

סוציאליזציה: כאשר אנשים מחולקים לקבוצות ומוטל עליהם להתחרות עם חברי הארגון בצורה ידידותית, הם לומדים יותר זה על זה. אירועי לייזר טאג, במיוחד קרבות קרובים, מסייעים בהכרה הזאת.

זכויות להתרברב: כאשר אנשים עוסקים באירועים של לייזר טאג, כגון לחימה קרובה, יהיו זכויות התרברבות על כף המאזניים. זה משמש לקשר את הזוכים יחד בניצחון ומניע את הצוות השני לעבוד קשה יותר ולהמשיך יחד. זה דבר שיכול ללמד את צוות העובדים שלך על מצב win-win ולכן זה משמעותי עבור כל ארגון.

תקשורת: כאשר קבוצות מתחרות בלייזר טאג, המפתח להצלחה בדרך כלל מגיע מתקשורת נכונה. מי שהצליח לעשות זאת על ידי לימוד רמזים מעודנים מחברי צוות אחרים, כמו שימוש ישיר של השפה.זה יעזור לאנשים ללמוד מיומנויות תקשורת טובות יותר בתום התחרות שיחלחל הישר לתוך העבודה היומיומית שלהם יחד.

כיף: בסוף היום, קרב לייזר טאג היא דרך נהדרת עבור אנשים לפוצץ קצת אדים וליהנות יחד. זוהי דרך מצויינת להימלט מהמתח היומיומי ומי שיארגן את זה יזכה להערכה על ידי כל חברי הצוות שלו.

אם אתם ארגון שמעוניין לשפר את עבודת הצוות, לייזר טאג זוהי בהחלט אופציה מועדפת.

לפרטים נוספים: לייזר טאג קלאב – 0526005850