הסגול עולה. שתי הנציגות של ישראל בשלב שמינית גמר היורופקאפ, מפעל הכדורסל הרביעי בחשיבותו באירופה, נפגשו הערב (מוצאי שבת) במסגרת המחזור ה-21 בליגת ווינר סל ורק אחת יצאה ממנו עם הניצחון - אותה אחת שפתחה את שלב השמינית ברגל ימין, הפועל חולון.

בדומה לכל משחקיה האחרונים, כולל זה באירופה, גם הפעם חולון יצאה מנצחת מהמשחק בתום דרמה גדולה ובתוצאה צמודה, כשניצחה לאחר הארכה ונקמה בנס ציונה על ההפסד הבית היחיד שלה בליגה עד כה, עם 96:95 בתום הארכה.

אחרי שביצעה מהפכים מאוחרים מול לא מעט קבוצות העונה, בבית ובחוץ, בליגה ובאירופה, הערב כמעט זה קרה לה בעצמה לחולון כששמטה יתרון בן 18 נקודות ברבע הרביעי. למזלה, בהארכה יצאה זו עם הניצחון החשוב שמעמיד אותה במרחק של ניצחון בית אחד על הפועל ירושלים בכדי להירשם בספרי ההיסטוריה עם סיבוב שלם ללא הפסד.

חולון הובילה לכל אורך המשחק, ולרגעים אף בהפרש דו-ספרתי כשלהפסקת המחצית ירדה ביתרון בן 12 נקודות עם 42:30.

קוק, שחקנה הלוהט של נס ציונה החזיר את הכתומים המארחים למשחק במהלך הרבע השלישי וגם ריצה של חולון ברבע הרביעי ויתרון שיא בן 18 נקודות לא מנע ממנו לעשות זאת שוב. יחד עם בראון-רמירז שלחו השניים את חולון ונס ציונה להארכה בתום 40 דקות של משחק, עם שיוויון 82:82.

גם בהארכה המשחק נותר צמוד צמוד כשחולון ניסתה לברוח אך ללא הצלחה גדולה. בסוף זה נגמר עם 96:95. משחק רביעי ברציפות בין השתיים, בו קבוצת החוץ היא זו שמנצחת.

נס ציונה, שהפסידה את כל שלושת משחקיה האחרונים בליגה ובאירופה, למרות שפתחה בכולם מצויין ועלתה מוקדם להפרש גבוה, מפסידה בפעם הרביעית בתום דרמה גדולה כשהפעם גם הארכה לא עזרה לה לנצח.

חולון, שמחזיקה במאזן החוץ הכי טוב בליגה, עושה זאת שוב עם ניצחון שמיני ומאריכה את רצף הניצחונות שלה בליגה לתשעה, הרצף הארוך ביותר שלה מאז עונת האליפות ההיסטורית ב-2007/8. האם גם הפעם זה ייגמר בתואר האליפות?