אלונה ברקת
אלונה ברקתצילום: פלאש 90

שוב אלימות של אוהדי סכנין, שוב באצטדיונם הביתי אצטדיון דוחא. הפועל באר שבע ובני סכנין נפרדו הערב (ראשון) בתיקו 0:0 חלש ומשמים שהותיר את שתי הקבוצות במקומותיהם בטבלת ליגת העל בכדורגל עם סיום העונה הסדירה - באר שבע בפלייאוף העליון, סכנין אחרונה בליגה.

את אוהדי סכנין כנראה לא מעניין הכדורגל והעובדה כי קבוצתם הצליחה לחלץ נקודה חשובה במאבקי ההישרדות בליגת העל מול האלופה היוצאת מבירת הנגב, כשאלה שוב חזרו לאלימות המאפיינת אותם לא פעם העונה ובעונות האחרונות בכלל.

אחרי אוטובוס שחקני מכבי חיפה, אוהדי בית"ר ירושלים וקהל אוהדיהם שלהם, הפעם מי שהותקפה הייתה לא אחרת מאשר הבעלים של מועדון הכדורגל הפועל באר שבע ומי שמתמודדת בימים אלו ברשימת מפלגת 'הימין החדש', אלונה ברקת.

מיד עם שריקת הסיום, החלו אוהדי סכנין לקלל ולגדף את ברקת והטיחו לעברה מילים קשות ביותר. ברקת הוברחה לחדר צדדי בכדי להימנע מחיכוך עם הקהל הערבי המקומי, אך אלה לא התייאשו ובהמשך ניסו אף להגיע אליה במטרה לפגוע בה.

כוחות המשטרה שנכחו במקום עצרו שניים מהאוהדים הרבים של סכנין שהתפרעו, כאשר גם שחקני באר שבע עצמם ירדו בליווי כוחות אבטחה אל חדר ההלבשה אחרי שנזרקו לעברם חפצים רבים מיציע אוהדי סכנין.

שרת התרבות והספורט מירי רגב הגיבה על ניסיון התקיפה החמור כשאמרה כי היא קוראת למשטרת ישראל "לנהוג ביד קשה כלפי העשבים השוטים שמבקשים להרוס את חווית הצפייה במגרשי הכדורגל. הגיע הזמן שבתי המשפט יענישו בחומרה את הפורעים האלימים וימנע מהם את הכניסה למגרשים.
אני מחזקת את אלונה", דברי השרה רגב.