רגע לפני שצורר היהודים, המן, מצפה מהעולם כולו לכרוע ולהשתחוות לו, מול התעקשות של מרדכי היהודי שלא לכרוע ולא להשתחוות לכל מה שהעולם דורש וכופה על ישראל, ח"ו, משחררת חבורת מוצ"ש LIVE ויהודה כ"ץ (רבע לשבע) סינגל שני וקליפ מרגש - "כורעים ומשתחווים".

יהודה כ"ץ מנהיג הלהקה, מתמקד בעת האחרונה בקיום הלכה למעשה של צוואת הבעל שם טוב בעניין סעודת מלווה מלכה במוצאי שבת קודש: "יהודי צריך להקפיד לקיים מלווה מלכה עם נטילת ידיים והדלקת 4 נרות בכל מוצאי שבת".

מוצ״ש LIVE, שמארח את השיר החדש הוא פרויקט מלווה מלכה חברתי, המשלב מדי מוצ"ש מוסיקה יהודית עם סיפורים, במספר מוקדים ברחבי הארץ. במהלך המופע, כ"ץ והרכב המעגל (שעלויות הכניסה אליו סמליות), משלבים מוזיקה יהודית למוצאי שבת, עם סיפורים חסידיים ואישיים וגם שיחות רוחניות. השילוב של מוזיקה חדשה עולמית, ומנגינות נשמה יוצרת חוויה והשראה לכל הנוכחים, זהו מופע אנרגטי, שמח וערכי!

"במוצ"ש LIVE אנחנו מאריכים את הקסם של קדושת השבת עוד טיפה עם חברים, בריקודים שירים וסיפורים לכבוד מלווה מלכה", מסביר יהודה כ"ץ. המופע התארח כבר בלמעלה מ 30 ערים בישראל ומחוצה לה. הדרך הטובה ביותר לאחד את הציבור ולקיים זאת - זה באמצעות המוזיקה, והשירה ביחד.

כ"ץ והחברים מזמינים אתכם להשתתף באחד מאירועי המוצ"ש LIVE הסמוך למקום מגוריכם.