עבד נרצה
עבד נרצהעטיפת הסינגל

הזמר המוערך והיוצר הדתי אברומי וינברג, משחרר סינגל חדש- "עבד נרצה" מתוך האלבום שבדרך. דווקא בתחילת חודש אדר, חודש השמחה- וינברג מבקש לשים את הדגש על הלופ האינסופי שחווה כל אדם , בדיאלקט שיש בין האנושיות לאלוקיות, וההתמודדות עם הקונפליקט הפנימי הבלתי פוסק שבין להיות עבד נרצע לעבד נרצה.

הדיאלוג שוינברג מייצר באמצעות טכניקות מוזיקה חדשניות, בין היתר בשימוש במיקסים ממוחשבים ובקטעי סולו נדירים, הוא נע בין הקוטביות של יצר הרע ליצר הטוב.

"כל אדם מכור למשהו. גם מי שטוען בתוקף שלא, הוא מכור לאי התמכרות. הגיע הזמן שכולנו נודה שאנחנו מכורים. הפיתרון לבעיה הוא קודם כל הכרה בה. ובמקום לברוח לדרכי ההתמודדות הרסניים, אני מציע שנבין שכולנו עבדים של הקב"ה.

אפשר להיכנע להתמכרות הזו דווקא מתוך מקום של חוזק, ומתוך מקום מאמין ואמיתי שנותן לבורא עולם את האפשרות לסייע לנו אם רק נדע לתת לו את המקום הזה אצלנו בלב ולהיות רצויים לפניו. זו לא בושה להיות עבד- להיפך, זה אידיאל, רק צריך לדעת לנתב את העבדות לדבר אמיתי" אומר וינברג.

אברומי וינברג, נשוי לחן + 4, תושב פ"ת, מוכר בעולם המוזיקה כבר שנים רבות. אחד מזמרי החתונות הלוהטים במגזר, המוזיקה שלו מחברת בין מגזרים ואנשים. מצד אחד, קליטה , בעלת נגיעות של פופ ורוק, ומצד שני- עמוקה ובלתי מתפשרת על איכות החומרים והטקסט.