דגן וווילדס
דגן וווילדסצילום: דוברות

ראש העיר אינגלווד שבמדינת ניו ג'רזי, מייקל ווילדס, החליט לחתום על ברית ערים תאומות עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן.

השניים נפגשו השבוע כחלק מפעילות יחידת קשרי החוץ של המועצה האזורית שומרון הפועלת ברחבי העולם כדי לקדם את ההסברה הישראלית ולהיאבק ב-BDS.

דגן אמר לווילדס כי "השומרון הוא ערש ההיסטוריה של העם היהודי, ובו הכל התחיל. שם יושב מזבח יהושע בן נון, קבר יוסף וממלכת ישראל. אנחנו שמחים לקיים את הקשר הזה עם עיר חשובה וחזקה בניו ג'רזי. נמשיך לחזק את הקשרים הבינלאומיים של השומרון לטובת התושבים ומעמד השומרון בעולם ולמיגור הדה לגיטימציה וה-BDS".

ווילדס, המשמש כעורך דינה של מלניה טראמפ במקביל להיותו ראש העיר, סיפר לאחר פגישתו עם דגן "היו לנו דיונים מצוינים על המודל של הדו קיום שמתקיים בשומרון, והם עושים זאת עם אנשים מהקהילה ומהשטח. אני מצפה לשיתוף הפעולה עם השומרון, כחלק מברית הערים התאומות שעליה נחתום, ויחד נוודא שערים נוספות כולל אותנו ילמדו מכם על שיתופי פעולה ועבודה נכונה".

זוהי העיר הרביעית איתה תחתום המועצה האזורית שומרון ברית ערים תאומות, לאחר שנחתמו הסכמים עם העיר המפסטד בניו יורק, עם חבל התיירות ולטלינה שבצפון איטליה ומקומות נוספים.