'יש מניין בבניין'
'יש מניין בבניין'מאת: אורי אורבך ז"ל. איור: שי צ'רקה. בהוצאת ידיעות

'יש מניין בבניין' הוא ספר קליל ומחורז שמביא את הווי מנייני מוצאי השבתות שמתקיימים מתחת לבניינים, תופעה נפוצה בשכונות שבהן מתגוררים מספיק דוסים שמתעצלים ללכת עד בית הכנסת הקרוב. אייר בחן: שי צ'רקה. ידיעות.

***

בכ"ז-כ"ח באדר ב' תקיים אוניברסיטת אריאל פסטיבל יין בשם 'בציר הזמן', אירוע משותף לתעשיית היין המתפתחת ולמסלול ללימודי היין באוניברסיטה. בפסטיבל יהיו טעימות ממגוון יקבי יו"ש, סדנאות שונות שיעמיקו את הידע בטעימת יין וגם הרצאות במגוון נושאים. הפקה: איש הענבים.

***

במוצ"ש כ"ג באדר ב' יוקרן בכאן 11 הסרט התיעודי 'עבודה מבפנים', המתאר את המתרחש בין כותלי כלא פולסום בקליפורניה. בכלא מתכנסים אסירים, מנחים ואזרחים מן השורה לטיפול קבוצתי אינטנסיבי של ארבעה ימים. הדוקו עוקב אחר שלושה אזרחים שצופים באסירים המטופלים. העבר הקשה והכואב שלהם תולש את האזרחים ממקומם הבטוח. יוצרים: ג'אירס מקלירי וגת'ין אולדוס.

***

'להרוג את בת שבע' הוא רומן חדש וכמעט אוטוביוגרפי מאת סופיה רון מוריה. יעל, גיבורת הספר, היא בוגרת מסלול ציוני דתי קלאסי, אך כשהיא מתמודדת בזירה הפוליטית היא נתקלת בהתנגדותן של קבוצות מאורגנות בציונות הדתית, אשר מוחות על כך שהיא אינה די שמרנית. לתחושתה זו הבגידה הקשה מכולן. ספרי צמרת.

להצעות: [email protected]