"להיות הדור הבא של עצמך"

קמפיין חדש מתבסס על סיפור חייו של זיו שילון, קצין צה"ל שאיבד את ידו בלחימה בעזה וצלח בהצלחה את תחרות "איש הברזל".

ערוץ 7 , י' באדר ב תשע"ט

"להיות הדור הבא של עצמך"-ערוץ 7
שילון בצילומי הקמפיין
צילום: אורי כרמי

חברת אלטמן משיקה היום (ראשון) קמפיין חדש המבוסס על סיפור חייו של זיו שילון, קיצן צה"ל שנפצע באורח קשה בלחימה בעזה בשנת 2012, איבד את ידו והצליח להשתקם.

הקמפיין מציג את היכולת של שילון לנצח את האתגרים הפיזיים אותם הגוף צריך לעבור, על מנת לנצח את האתגר של תחרות "איש הברזל".

כידוע, שילון צלח כנגד כל הסיכויים את תחרות "איש הברזל" שהתקיימה באריזונה ארה"ב, דבר שמוכיח שתעצומות הנפש ביכולתן להתעלות מעל לכל אתגר. במהלך צילומי הקמפיין האינטנסיביים, שילון רץ 25 ק"מ ביום אחד.

במסגרת הקמפיין חברת אלטמן תשיק את "Cetilar" הדור הבא בהפחתת כאבי שרירים, מפרקים ובשיפור כושר התנועה.

Cetilar הינו קרם חדשני, מוגן פטנט, שאחרי שנתיים מוצלחות באיטליה מגיע לראשונה לישראל. הקרם מסייע גם בהפחתת כאבים וגם בתהליכי שיקום התא. כמו כן, הוא אינו מוגבל מבחינת משך זמן השימוש, בטוח לשימוש בשמש ואינו מכיל דיקלופנאק (NSAID) לעומת התכשירים האחרים הקיימים בשוק.