העסקת פרילנסרים
העסקת פרילנסריםצילום: UNSPLASH.COM

כמה השקעתם וכמה קיבלתם בחזרה, בתור מדד מדויק של כמה מקצוענים ויעילים יצאתם בדרך. ומה הדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאה מקסימלית במינימום מחיר? העסקת פרילנסרים מחו"ל.

העסקת פרילנסרים מחו"ל נשמעת אולי כמו פרויקט מסובך אבל למשה מדובר בפתרון הכי פשוט, קל, מהיר, יעיל והעיקר הכי זול שתוכלו למצוא לכל עבודה או פרויטק שאתם יכולים להעלות על הדעת.

מה זה אומר בעצם העסקת פרילנסרים מחו"ל? שכירת כוח אדם ייעודי ומקצועי לפרויקט ולתחום העיסוק הספציפי שלכם, ללא צורך ביחסי עובד-מעביד מלאים וכל הוצאות העתק שכרוכות בהם, על בסיס חוזי עבודה, העמדת יעדים ועמידה בתוצאות בתוך לוחות הזמנים המוגדרים. והכל, בשלט רחוק ממדינות בחו"ל שבהן המקצוענים יודעים לתת עבודה כמו שלא ראיתם.

אז למה העסקת פרילנסרים מחו"ל היא האופציה הטובה ביותר עבורכם? קודם כל בגלל המחיר, שנותן לכם את יחס העלות-תועלת המיטבי ביותר. שוק העבודה וכוח האדם בישראל הם מהיקרים ביותר בעולם אפילו לעומת מדינות עשירות כמו נורווגיה, ואם אתם בונים על עובדים ישראלים שיעשו בשבילכם את העבודה אתם צריכים להתחייב מראש גם לתקציב עתק שיעזור לכם לכסות הכל.

לעומת זאת, צוותי עבודה שלמים ממדינות אחרות, כמו למשל מדינות רבות במזרח הרחוק, מועסקים בתמחור שמתאים לאיש צוות בודד במקרה הטוב בישראל. הרבה מאד מקצועיות וכוח עבודה באותו מחיר שפה לא סוגר לכם אפילו את התחלת הפינה. לא נשמע כמו דרך מצוינת להתקדם להצלחה? זה בדיוק מה שחושבים כל הענקים בשוק.

כן כן. כמעט כל חברת ענק בשוק כולל גוגל ומייקרוסופט יודעת מה זה העסקת פרילנסרים בחו"ל. גם בארה"ב ישנן חברות שלמות שמבוססות על שוק זה ועל היתרון הכלכלי העצום שגלום בפעילות בתוכו – זה כל כך הרבה יותר זול, ואפילו יותר מקצועי, שאין סיבה לא לעבוד כך.

אז בפעם הבאה שאתם מתכננים פרויקט מכל סוג שהוא, תדעו ששירות של העסקת פרילנסרים מחו"ל יפתור לכם את כל הבעיות עוד לפני שהתחלתם וישאיר אתכם עם צוות מקצועי ביותר בעלויות מינימליות שישאירו גם מרווח נשימה שלאר חלקי העסק. ואתם? תישארו מנהלים גדולים בראש שקט ורגוע, עם פרויקט מתקתק שנרקם לנגד עיניכם אפילו בלי להכיר באופן אישי את הצוות.