ג'ונסון על המכשיר המיוחד
ג'ונסון על המכשיר המיוחדצילום: דוברות הדסה

פחות משבוע לפני משחקם החשוב מול טנריפה הספרדית, אותו יארחו באולמם הביתי, היכל הפיס ארנה ביום רביעי הקרוב, הפועל ירושלים תולה תקוות רבות במכשיר מיוחד של בית החולים הדסה הר-הצופים ירושלים.

מדובר במכשיר מיוחד המדמה ריצה ללא כוח משיכה, שזה אמור לעזור לשחקנם המצויין של הירושלמים, כריס ג'ונסון, להתאושש בימים אלה מהפציעה הלא פשוטה בברכו - כל זאת בעזרת המכשיר המיוחד והטיפול המסור על ידי בית החולים הנוסף בעיר.

ג'ונסון עבר ניתוח הלפרוסקופי על ידי ד״ר עדי פרידמן, מנהל המרכז לכירורגיה ארתרוסקופית בהדסה הר הצופים ובימים אלו מנסה לחזור לפעילות בעזרתו של מכשיר ייחודי, ה"אנטי-גרביטי", המאפשר לכל אחד, לא רק ספורטאים, לחזור לרוץ ימים ספורים בלבד לאחר ניתוח, כשהוא מדמה ריצה כמעט ללא כוח משיכה.

"אחד האתגרים בשיקום אחרי פציעות וניתוחים הוא החזרה לספורט ופעילות מלאה בזמן הקצר ביותר", אומרת נירית רותם לרר, מנהלת מחלקת הפזיותרפיה בהדסה.

"התרגול של כריס ג׳ונסון על מכשיר 'האנטי גרביטי', שמאפשר לו לרוץ בשלב מוקדם מאוד, מאפשר האצה משמעותית של השיקום מהניתוח וחזרה מהירה למגרש ולקבוצה"

על פי ההערכות ג'ונסון אמור לחזור לפעילות תוך מספר שבועות ועשוי לקחת חלק במשחקי ההכרעה של העונה - כולל זה במפעל האירופי אם אכן ירושלים תצליח להעפיל לשם, כשזה יתקיים באולמה הביתי. יחד עם ג'ונסון זכיה באליפות אירופה היא לא דבר מופרך.