סטודמאייר. חוזר לאולסטאר
סטודמאייר. חוזר לאולסטארצילום: איגוד הכדורסל, אתר מנהלת הליגה

הוא הופיע שש פעמים במשחקי האולסטאר של ליגת הכדורסל הטובה בעולם, בהם קלע 18.8 נקודות למשחק - הממוצע ה-16 בטיבו בהיסטוריה. כעת אמארה סטודמאייר, או יהושפט בשמו החדש, מגיע גם לאולסטאר הישראלי.

בעוד פחות מחודש יצא לדרך אירוע האולסטאר השנתי של ליגת ווינר סל, כשזה יתקיים בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב.

סטודמאייר, הסנטר הוותיק בעל הרזומה המרשים בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, יחזור לאירוע האולסטאר הישראלי בפעם השניה. אחרי שלפני שנתיים זכה הסנטר בתואר ה-MVP של אירוע השיא של הכדורסל הישראלי כשהוביל את נבחרת הזרים לניצחון על זו הישראלית, הפעם הוא ישחק במדי הנבחרת הישראלית, זאת הודות לתעודת הזהות הכחולה אותה קיבל לפני כשבועיים על ידי שר הפנים אריה דרעי.

אחרי ששיחק במוצאי השבת האחרון את משחקו הראשון בליגת ווינר סל, במדי הפועל ירושלים כישראלי, נכנס סטודמאייר למשאל השחקנים של מנהלת ליגת העל בכדורסל - ומרגע שנכנס קיבל 75% מסך הקולות החדשים, יותר מכל שחקן אחר עד כה, דבר שהביא במיידית לזימונו למשחקי האולסטאר כישראלי.

בתוך כך, במנהלת הליגה הודיעו כי נסגרה רשימת המשתתפים בתחרות השלשות של אולסטאר 2019. ברשימה הסופית מופיעים גיא פניני מהפועל חולון ותמיר בלאט מהפועל ירושלים, שהגיעו לגמר בתחרות אשתקד, מייקל רול ממכבי ת"א שמדורג שני בליגת ווינר סל באחוזי קליעה מעבר לקשת עם קרוב ל-48%, פול סטול ממכבי אשדוד/באר טוביה שזכה בתחרות באולסטאר 2013, ג'ורדן סווינג מהפועל באר שבע/בני שמעון, אדם אריאל ממכבי ראשל"צ, גולן גוט מעירוני נס ציונה וג'מאל שולר מהפועל ת"א.

משאל האולסטאר, בו בוחרים גולשי וגולשות אתר המנהלת את השחקנים שיופיעו במשחק הכוכבים, יגיע לסיומו בעוד יומיים, ביום חמישי הקרוב. ניתן להמשיך לבחור בלינק הבא: http://www.basket.co.il/allstar